Overtøj i klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. januar 2009

MetteMathilde

Hej
Hvor meget tøj skal de små (9 mdr) have på i klapvognen. I barnevognen har hun en fleecejakke på og hue + vanter og så dynen pakket godt omkring. Men er det nok i klapvognen. Der er ingen kørepose til den kun sådan et tyndt overslag over benene. Har overvejet om en flyverdragt måske var sagen.
Håber der er nogen der vil dele deres erfaring.
Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2009

Janep

Min datter (8 mrd) får nogle gode tykke bukser på og så et tæppe. Nu har vi ikk li brugt den her hvor der er så koldt men så ville jeg nok bare gi hende strømbebukser på uner bukserne og så en dyne istedet for tæpet og så jakke hue og hansker som i barnevognen

Anmeld

31. januar 2009

Anja

Jeg har ofte 2 børn i tvillingeklapvognen. Den yngste på 3½ mdr har en blød, tyk flyverdragt på og ligger så pakket ind i en voksipose i klapvognen.

Den store på 1½ år har sin alm flyverdragt, hue og vanter på. Han sidder på et uldtæppe som jeg så lægger delvis over ham og delvis over voksiposen.

Begge børn er altid lækre varme selv efter en gåtur på 1½ time.

Anmeld

31. januar 2009

A.

mathinus har flyverdragt på og tynd baby dyne

Anmeld

31. januar 2009

trunte89

Sara har flyverdragt, hue, vanter og futter på og så en lille dyne over.

Anmeld

31. januar 2009

MetteMathilde

Mange tak for de gode svar. Tror vi skal på tur i morgen i klapvognen
Knus Mette

Anmeld

31. januar 2009

jolu

Bare ben og en trøje..... ihhh.....elsker bare min SleeBee bag.....og det gør Elias også...... Han ligger konsekvent blot med sin body på og så en trøje med hætte.....og altså bare ben.....som temperaturen er nu.....omkring de 5-7 grader sover han bare i en bluse.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.