Jeg er lost..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er sygemeldt på 8. uge med stress og jeg er lost.. kommer ingen vegne og manden er svær at snakke med.. skal på i næste uge til møde på mit arbejde med en jobkonsulent fra jobcentret..

Sidder allerede nu og er dårlig for jeg kan ikke overskue at skulle tilbage... skal skrive ned hvad der skal laves om for at jeg kan komme tilbage/blive rask.. men hvor er det svært, når det lige så meget er psykisk som arbejdspresset...

Jeg har allermest lyst til at sige op, men kan godt se det ikke er smart lige nu i dagens Danmark, hvilket manden også pointerer så det bliver nok sådan at jeg skubber følelserne til side endnu engang, og ender tilbage på arbejdet og skal overleve igen...

Må så bare håbe der kommer et andet arbejde rimelig hurtigt...

Så svært...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

B&J

sender dig lige en krammer

jeg syntes du skal snakke med kommunen om du ikke kan få en psykolog og snak med din læge omkring det også og kan du ikke blive skæret lidt ned i tid hvis det evt er???

for et arbejde er godt at have lige nu for der er ingen arbejde til folk der søger...

men håber i finder en løsning, for det med dig og din kæreste heller ikke helt kan snakke samemn er heller ikke godt

Anmeld

10. oktober 2011

iris-mor

Jeg er noget af det samme igennem nu, hvis det er nogen trøst.

Og jeg tror ikke at det at sige job op/skifte job er den rette løsning, som du også selv når frem til. Men jeg kan sagtens nikke genkendende til det. At man bare vil lades i fred - koste hvad det vil.

Er din læge indeover??

Jeg kunne ikke selv overskue det møde med kommunen, det var ved at vælte mig fuldstændigt. En fra min fagforening tilbød at tage med og det var en super hjælp, - så måske du også har den mulighed eller en veninde, så du ikke er helt alene. Ved mit møde førte min bisider samtalen og jeg nikkede en gang imellem. - Jeg vil sige at set i bakspejlet var mødet ikke slemt, hvis det er nogen trøst. Det virkede mest som om at de bare skulle have deres på det rene.

Rigtig rigtig god bedring. Kæmpe  og du er velkommen til at skrive pb hvis du har lyst/brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.