1 cm åben... weehee:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

channie-g

ja så kan man sige det forhåbelig er snart!!!

efter en tur til duedage (market) røg jeg lige en tur på fødegange da jeg havde utrolige vilde plukveer. det viste sig så jeg er en finger åben og de sagde der inde at de ville blive overrasket hvis jeg ikke havde fødet inden fredag..

vil så lige høre om der er nogen a jer der ved noget om hvor hurtigt der ca går fra man begynder og åben sig en finger til man mere eller mindre ligger og føder???

håber nogen kan give mig en smule klarhed? ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

channie-g

channie-g skriver:

ja så kan man sige det forhåbelig er snart!!!

efter en tur til duedage (market) røg jeg lige en tur på fødegange da jeg havde utrolige vilde plukveer. det viste sig så jeg er en finger åben og de sagde der inde at de ville blive overrasket hvis jeg ikke havde fødet inden fredag..

vil så lige høre om der er nogen a jer der ved noget om hvor hurtigt der ca går fra man begynder og åben sig en finger til man mere eller mindre ligger og føder???

håber nogen kan give mig en smule klarhed? ;-)

slet ingen ?

Anmeld

9. oktober 2011

Muhmi

Jamen der kan jo gå alt fra 1 time til flere dage... Håber jeg dog ikke for dig... Det er ikke sjovt når det trækker ud i langdrag

For at du snart har baby i armene

Anmeld

9. oktober 2011

GitteC78

Ihhhh hvor er det spændende hvornår den lille venter sin ankomst ....

Hmm... jeg havde selv en meget lang fødsel. Vandet gik kl 20 lørdag aften, da vi ankom for anden gang til sygehuset kl. 8 søndag morgen var jeg vist kun 1 cm åben. Kl. 11 kun 3 cm. Og først kl. 20.30 begyndte jeg at presse og ca 1 time efter var han ude. Så ved ikke hvor længe der kan gå...

Anmeld

9. oktober 2011

Silja&Noam

Her gik der 6 timer så håber da der sker noget snart pøj pøj

Anmeld

9. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

. Masser af vestøv afsted herfra. I tilfælde af jeg ikke fanger dig igen inden fødslen så: God fødsel..

Anmeld

9. oktober 2011

channie-g

Muhmi skriver:

Jamen der kan jo gå alt fra 1 time til flere dage... Håber jeg dog ikke for dig... Det er ikke sjovt når det trækker ud i langdrag

For at du snart har baby i armene

håber ikke der går mere end max et døgn, efter man har fået afvide det er så tæt på nu kan man da slet ikke vente hehe... før havde man en dato og forholde dig til men nu er det jo noget helt andet hehe

Anmeld

9. oktober 2011

channie-g

GitteC78 skriver:

Ihhhh hvor er det spændende hvornår den lille venter sin ankomst ....

Hmm... jeg havde selv en meget lang fødsel. Vandet gik kl 20 lørdag aften, da vi ankom for anden gang til sygehuset kl. 8 søndag morgen var jeg vist kun 1 cm åben. Kl. 11 kun 3 cm. Og først kl. 20.30 begyndte jeg at presse og ca 1 time efter var han ude. Så ved ikke hvor længe der kan gå...

tak for svaret, men kan sige med den omgang du havde der vil jeg også godt kunne overskue det, det er mere tænke om måske at skulle gå 3 uger og have det sådan her.. men sagde de heldigvis på fødegange at det var meget sjælden man gjorde det...

Anmeld

9. oktober 2011

channie-g

SiljasMoar skriver:

Her gik der 6 timer så håber da der sker noget snart pøj pøj

iiiiihhhhhhhhhhhh lyder dejligt, håber der går max et døgn her hehe kan slet ikke vente :-)

Anmeld

9. oktober 2011

channie-g

Frk-Lotusblomst skriver:

. Masser af vestøv afsted herfra. I tilfælde af jeg ikke fanger dig igen inden fødslen så: God fødsel..

tak skal du have søde, håber der sker lidt i løbet a natten hehe men hvem ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.