Øv øv tiltagende smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

SaNiNa

Mine smerter ved arret er bare tiltaget idag. ved ikke helt om det er fordi jeg var alene med Naia igår og belastede det lidt for meget eller fordi nicklas fik "trådt" på maven da han kom ud til os i nat.

Men dog det har jeg ihverfald smertestillende har slet ikke kunne tage det idag, det eneste som hjælper er at side helt musse stille hvilket ikke er særlig let med en dreng på 2 år som har totalt meget krudt og savner sin mor.

Håber en god natte søvn hjæper på det for oker ikke hvis jeg skal have så ondt når manden starter job måske allerede tirsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

MaybeBaby

Sanne og Nicklas skriver:

Mine smerter ved arret er bare tiltaget idag. ved ikke helt om det er fordi jeg var alene med Naia igår og belastede det lidt for meget eller fordi nicklas fik "trådt" på maven da han kom ud til os i nat.

Men dog det har jeg ihverfald smertestillende har slet ikke kunne tage det idag, det eneste som hjælper er at side helt musse stille hvilket ikke er særlig let med en dreng på 2 år som har totalt meget krudt og savner sin mor.

Håber en god natte søvn hjæper på det for oker ikke hvis jeg skal have så ondt når manden starter job måske allerede tirsdag

Bette pus! Tror altså nok en god nats søvn vil hjælpe. Så må vi bare håbe, at det ikke gør ondt, når du vender dig. Og så må du tage det EKSTRA stille indtil på tirsdag!

Anmeld

10. oktober 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Bette pus! Tror altså nok en god nats søvn vil hjælpe. Så må vi bare håbe, at det ikke gør ondt, når du vender dig. Og så må du tage det EKSTRA stille indtil på tirsdag!

Det er desværre ikke blevet meget bedre, er begynd at have en følelse i benene somom de sover, så hvis et ikke fortager sig i dag ringer jeg til min læge i morgen for det kan ikke være rigtig.

Hihi og så kan jeg slet ikke vende mig endnu sidder op og sover og sidder på den samme måde inde til jeg skal amme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.