Allerede lyst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Camillakn

Ja, ved ik om det bare er mig som er mærkelig men jeg har allerede lysten til sex.. Jeg fødte for en uge siden, er bleven syet 2 steder ved ikke lige hvor mange sting.. Ved man skal bruge kondom hvis man har sex indenfor de første 8 uger.. 

Men er nu lidt bange for allerede at skulle have sex selv om lysten er der, frygter lidt at det hele går op igen ..

Nogle som ved hvor lang tid man skal vente når man er bleven syet?
Og hvor lang tid gik der før i havde sex første gang?

I må have en god søndag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Tona

Camillakn skriver:

Ja, ved ik om det bare er mig som er mærkelig men jeg har allerede lysten til sex.. Jeg fødte for en uge siden, er bleven syet 2 steder ved ikke lige hvor mange sting.. Ved man skal bruge kondom hvis man har sex indenfor de første 8 uger.. 

Men er nu lidt bange for allerede at skulle have sex selv om lysten er der, frygter lidt at det hele går op igen ..

I må have en god søndag  

Vi havde sex første gang efter fødslen da Amanda var omkring 6 uger gammel, men vi havde også lyst længe inden. Faktisk også indenfor den første uge efter og ville gerne, men kunne ikke pga at jeg var syet.

Jeg ville vente til stingene var faldet ud og det var helet hvis jeg var dig. Det er nok ca 14 dage der er tale om, men man kan ligesom mærke hvornår man er helet og klar. Det kommer jo også an på hvor meget og hvordan man er syet  

Anmeld

9. oktober 2011

Camillakn

Amandas-mor skriver:

Vi havde sex første gang efter fødslen da Amanda var omkring 6 uger gammel, men vi havde også lyst længe inden. Faktisk også indenfor den første uge efter og ville gerne, men kunne ikke pga at jeg var syet.

Jeg ville vente til stingene var faldet ud og det var helet hvis jeg var dig. Det er nok ca 14 dage der er tale om, men man kan ligesom mærke hvornår man er helet og klar. Det kommer jo også an på hvor meget og hvordan man er syet  

Tak for svar

Kan sagtens mærke stingene endnu, men tror jeg vil tage dit råd og vente til jeg kan mærke det er helet ordentligt ..

Anmeld

12. oktober 2011

Tystys14

Camillakn skriver:

I må have en god søndag  

20 sting 12 dage efter havde vi sex uden problemer  Men vi var dog forsigtige, og kun pga alle blødninger var stoppet.  Så jeg siger go for it, hvis du føler dig klar.

(der er jo nok nogle der er uenige, men det min mening, og taler af egen erfaring.)

Anmeld

17. oktober 2011

Annette32

Jeg havde fået kejsersnit men vi havde sex efter 5 dage. Lysten var der og det gik fint .Men det er smag og behag.

Ud over det er sex vel også andet end vaginal samlege. Har I overvejet andre alternativer?

Anmeld

17. oktober 2011

Hasselnødden

Blev syet og havde ikke lyst eller overskud (gjaldt for begge) indtil 6 måneder efter fødslen, og der gik vi alligevel ikke hele vejen, indtil førend 9 måneder efter - og nej, der var ingen tiggen eller klagen.

Anmeld

18. oktober 2011

Camillakn

Annette32 skriver:

Jeg havde fået kejsersnit men vi havde sex efter 5 dage. Lysten var der og det gik fint .Men det er smag og behag.

Ud over det er sex vel også andet end vaginal samlege. Har I overvejet andre alternativer?

Vi har hygget på andre måder os
Og det er jo os dejligt ja ..  

Anmeld

18. oktober 2011

Camillakn

Nikita Victoria skriver:

20 sting 12 dage efter havde vi sex uden problemer  Men vi var dog forsigtige, og kun pga alle blødninger var stoppet.  Så jeg siger go for it, hvis du føler dig klar.

(der er jo nok nogle der er uenige, men det min mening, og taler af egen erfaring.)

Mine blødninger er stoppet nu og har selv lige mærket efter . Heh, 
Og vil sige at nu venter vi bare på det rigtige tidspunkt ..

Men mange tak for svar, det fik mig til at slappe meget mere af omkring det .  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.