Jeres fødsels tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

SussieThyssen

Kofoed. skriver:

Sjovt det havde jeg faktisk også, men jeg blev jo sat igang, mon jeg ville have født af mig selv omkring samme tid så...

Tjaaa..hvis du var over tid eller lige omkring termin, så ja..det havde du sikkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Leneur

Absolut ingen symptomer overhovedet og troede at første gang vandet gik, var fordi jeg tissede i bukserne... men da der så både kom en anden og tredje skylle, ja så vidste jeg hvad klokken var slået. Fødte så også 11 dage før tid.

Anmeld

9. oktober 2011

misslea

Anonym skriver:

Hvilke tegn havde i dagene op til i skulle føde? 

INGEN INGEN og atter INGEN!!!!

Jeg var ved at blive siiindsyg!!! Jeg var gået en uge over tid, og der var ikke så meget som en lille plukve at spore!!! Jeg gik i seng MEGA sur og tvær.... kunne dog ikke helt finde ro, og vupti lige pludselig gik vandet (ca. 1.30) og 4 timer efter sad vi med vores lille datter i armene....

Det var en lynfødsel.... men hold da kæft, hvor det den fedeste oplevelse....!!! Faktisk så fed, at jeg lige efter, at Wilma var kommet ud sagde til Martin, at jeg GLÆDER mig til at skulle prøve det igen....!!! Det grinede jordmoren længe over, for det er vidst ret sjældent hun hører den slags fra en kvinde som netop har født... heheh!!!

Men de typiske tegn:

kraftige plukveer

tegnblødning

evt. går slimproppen

uro i kroppen

influenza lignende symptomer

enten mere eller mindre liv end normalt

ømhed mellem benene, fordi baby presser sig helt ned i bækkenet

Anmeld

9. oktober 2011

TbCp

Ingen tegn her...

Vandet gik bare om morgenen da jeg var 35+2

Anmeld

9. oktober 2011

2babygirls

Hvilke tegn havde i dagene op til i skulle føde? 

INGEN !!!!
dagen inden jeg fødte fik jeg veer kl 7 og så tog de til i løbet af dagen og så gik slimproppen løbende til vi tog på sygehuset dagen efter kl 10. fødte først 10 efter, så havde veer i ca 39 timer, fra de begyndte til hun var ude.

Rettelse... Om fredagen (hun er født søndag kl 22:11) mærkede jeg hende nærmest ikke og var ved at gå i panik, lørdag var hun fuldstændig vild og voldsomt pga veerne... Så måske lidt alligevel hehe

Anmeld

9. oktober 2011

Kofoed.

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..hvis du var over tid eller lige omkring termin, så ja..det havde du sikkert

Rengøringsflippet var på termins dagen

Anmeld

9. oktober 2011

B&J

jeg havde ingen tegn overhovede

Anmeld

9. oktober 2011

SussieThyssen

Kofoed. skriver:

Rengøringsflippet var på termins dagen

Ja..så havde du jo nok startet af dig selv inden for et par døgn

Anmeld

9. oktober 2011

lycly

Jeg havde absolut ingen tegn ! Jeg var overbevist om at jeg ville gå over tid. Så jeg var ikke særlig forberedt på at skulle føde. Jeg vågnede med veer om morgenen på min terminsdag og fødte om aftenen. Det kom ud af den blå luft (bortset fra at det var min terminsdag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.