Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke
Tillykke.
Tillykke Lyder som en hurtig omgang
chael skriver: Ja jeg har også født, men ahr bare ikke haft det store overskud til en beretningMen her er den korte version.FIk veer natten til torsdag, kl 01.15 mærkede jeg den første.Kl. 02.35 tager en JM imod mig på FG på Hillerød sygehus.Kl. 02.50 går vandet.Kl. 02.51 får jeg presseveer og kl. 02.54 er lille Theo født på 2 presseveer. 3810 g og 52 cm, så rent vægtmæssigt er han den største af mine unger, han er født 41+1.En meget intens og smertefuld og hurtigt fødsel, men resultatet er jo helt igennem fantastiskNu alt lige falde på plads og vi skal alle finde vores roller i en familie på 5.De store unger har taget godt imod lillebror og kysser og aer ham i en uendelighed.Så det var lige den ultra korte version af fødslen *Camilla
Ja jeg har også født, men ahr bare ikke haft det store overskud til en beretningMen her er den korte version.FIk veer natten til torsdag, kl 01.15 mærkede jeg den første.Kl. 02.35 tager en JM imod mig på FG på Hillerød sygehus.Kl. 02.50 går vandet.Kl. 02.51 får jeg presseveer og kl. 02.54 er lille Theo født på 2 presseveer. 3810 g og 52 cm, så rent vægtmæssigt er han den største af mine unger, han er født 41+1.En meget intens og smertefuld og hurtigt fødsel, men resultatet er jo helt igennem fantastiskNu alt lige falde på plads og vi skal alle finde vores roller i en familie på 5.De store unger har taget godt imod lillebror og kysser og aer ham i en uendelighed.Så det var lige den ultra korte version af fødslen *Camilla
Tillykke med det
Mange gange tillykke med den lille ny!!! Hold da op en hurtig fødsel Vildt det kan lade sig gøre..
tillykke det var da en enorm hurtig fødsel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128