Undertøj str. 38 og 75D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
639 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

...synes egentlig selv det ville være üpper mærkeligt at købe brugt undertøj, men men når det slet ikke er brugt - hva' så ??

Har en del BH'er liggende, som jeg desværre ikke kan passe mere, og som jeg kun har brugt en enkelt gang eller to, men som er så fine, at jeg synes de er for gode til at give til genbrug eller smide væk, derfor prøver jeg nu at lægge dette sæt på og se om nogen skulle være interesseret ! Understreger lige igen at trusserne absolut IKKE har været brugt !!

//Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

JeNoVa

Det er ellers lige mine størrelser, men jeg bor nok lidt for langt væk til, at det kan betale sig. Held og lykke med salget!

Anmeld

9. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
JeNoVa skriver:

Det er ellers lige mine størrelser, men jeg bor nok lidt for langt væk til, at det kan betale sig. Held og lykke med salget!

Hey

Hvis ingen andre byder, må jeg jo sætte prisen ned og så kan det måske godt betale sig for dig alligevel

//Mette

Anmeld

9. oktober 2011

JeNoVa

MKBP skriver:

Hey

Hvis ingen andre byder, må jeg jo sætte prisen ned og så kan det måske godt betale sig for dig alligevel

//Mette

Det tror jeg desværre ikke, for jeg bor ret langt væk.

Desuden ville jeg ikke købe en BH uden at have prøvet den på først. For selvom størrelsen er rigtig, er der meget stor forskel på, hvor godt en BH sidder.

Jeg kunne ellers rigtig godt bruge noget nyt undertøj.

Anmeld

9. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
JeNoVa skriver:

Det tror jeg desværre ikke, for jeg bor ret langt væk.

Desuden ville jeg ikke købe en BH uden at have prøvet den på først. For selvom størrelsen er rigtig, er der meget stor forskel på, hvor godt en BH sidder.

Jeg kunne ellers rigtig godt bruge noget nyt undertøj.

Havde godt set at du bor noget mere eksotisk end os andre !

Du har fuldstændig ret med hensyn til pasform, - men tænker at der må være nogen derude, der kender denne og derfor lige ser sit snit til at få sig et billigt sæt

Kan fortælle dig at der pt er pisse koldt og blæsende her i lille DK og at der er tændt op i brændeovnen...

//Mette

Anmeld

9. oktober 2011

JeNoVa

MKBP skriver:

Havde godt set at du bor noget mere eksotisk end os andre !

Du har fuldstændig ret med hensyn til pasform, - men tænker at der må være nogen derude, der kender denne og derfor lige ser sit snit til at få sig et billigt sæt

Kan fortælle dig at der pt er pisse koldt og blæsende her i lille DK og at der er tændt op i brændeovnen...

//Mette

Tak for opdateringen. Det lyder hyggeligt med brændeovn, men jeg nyder nok mere at gå rundt i en let sommerkjole og klipklappere og mærke den lune luft mod min hud.

Anmeld

16. oktober 2011

MKBP

24. oktober 2011

MKBP

3. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Op

//Mette

Anmeld

2. december 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

OP :-)

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.