Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej piger. Hvor tydelige skal de to streger være, for at testen er positiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Mor85

helt klar

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor85 skriver:

helt klar

Har lige taget en test. Og man kan sagtens se de to streger. Den ene er bare lidt utydelig?

Anmeld

9. oktober 2011

Mor85

når de begger er lige tydlige har du større chance for der sker noget. og hvis jeg husker rigtig har du 72 timer.

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor85 skriver:

når de begger er lige tydlige har du større chance for der sker noget. og hvis jeg husker rigtig har du 72 timer.

Okay, tak for svaret Nu har jeg taget et par stykker de sidste par dage, og de bliver mere og mere tydelige. Kan det betyde noget?

Anmeld

9. oktober 2011

freiasmor

Anonym skriver:

Okay, tak for svaret Nu har jeg taget et par stykker de sidste par dage, og de bliver mere og mere tydelige. Kan det betyde noget?

Hop du bare på manden

når test stregen er ligeså tydelig eller tydeligere end kontrol stregen, så har du ÆL sådan rigtigt "udfra hvad man skal forstå på brugsanvisningen.."
men et par dage før og et par dage efter skader det ikke at hygge med manden

Anmeld

9. oktober 2011

baby84

Anonym skriver:

tror Æl er på vej, men teststregen skal være mindst lige så tydelig og kraftig som kontrolstregen for at den er der. Når mine var helt rigtige var teststregen den klart mørkeste.

Hvis du en dag fra morgenen opdager at de er stort set lige mørke, kan du evt tage en ex om aftenen så du er sikker på at den ikke smutter fra dig. Har før testet næsten positivt om eftermiddagen for kl 23 at få en knald positiv test.

Held og lykke med det

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

LookAtThat skriver:

Hop du bare på manden

når test stregen er ligeså tydelig eller tydeligere end kontrol stregen, så har du ÆL sådan rigtigt "udfra hvad man skal forstå på brugsanvisningen.."
men et par dage før og et par dage efter skader det ikke at hygge med manden

dét vil jeg så gøre! 

håber sådan at der bliver gevinst i denne måned! 

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

tror Æl er på vej, men teststregen skal være mindst lige så tydelig og kraftig som kontrolstregen for at den er der. Når mine var helt rigtige var teststregen den klart mørkeste.

Hvis du en dag fra morgenen opdager at de er stort set lige mørke, kan du evt tage en ex om aftenen så du er sikker på at den ikke smutter fra dig. Har før testet næsten positivt om eftermiddagen for kl 23 at få en knald positiv test.

Held og lykke med det

jeg synes det er så svært at finde ud af alt det her haha. og super svært at ramme det helt rigtige tidspunkt 

Anmeld

9. oktober 2011

baby84

Anonym skriver:

jeg synes det er så svært at finde ud af alt det her haha. og super svært at ramme det helt rigtige tidspunkt 

ja det er fandme en videnskab. Bare spring på manden når du vurderer de er lige mørke og så alt deti gider et par dage efter. Tror det var 2-3 dage efter der var bid ved os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.