ny start på livet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

mor-til-en-dejlig-baby

mig og min kæreste står og skal igang med at flytte. & vi har en dejlig vidunderlig datter på snart 3 mdr. Andre herinde der har prøvet at skulle flytte ud mens i havde små børn? Hvordan reagerede de på det? og hvor meget KAN det påvirke dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977

Vores var 8 mdr da vi flyttede Det påvirkede ham overhovedet ikke - kun at han fik nogle dage, hvor han kunne vælte tomme kasser og "hjælpe" far med at slå søm i med sin brio hammer. Det der påvirker de små er hvordan i takler det hele. Er i rolige og glade, ja så er baby rolig og glad

Anmeld

9. oktober 2011

Maja_4000

Vi flyttede da Caroline var 2½ måned .. Hun reagerede overhovedet ikke

Anmeld

9. oktober 2011

SjeBets

jeg gik fra Tøsepigens far da hun var 6 mdr, og det var der minimal reaktion. Vi gjorde ikke noget stort ud af det, og jeg hendes primære forældre var der jo hele tiden som jeg plejede. Så var hun tryg

Anmeld

9. oktober 2011

TaAsJu

Vi flyttede til Grønland da Anna-Sophie var 3 1/2 md. Og der var ingen ting.. Tag det stille og roligt også tager bebs det også roligt..

Anmeld

9. oktober 2011

Jeia

Vi flyttede to gange, da den ældste var lille, han var 9 og 19 mdr, det reagerede han slet ikke på. Nu har vi lige været 1/2 i udlandet. Min datter var 3 mdr da vi tog afsted, ingen reaktion, og 9 mdr. da vi kom tilbage, hun vågnede og skreg den første nat, men tror mere at det skyldes alle indtrykkene og alle de mennesker hun "snakkede" i lufthavnen og i flyveren Fordi dagen efter var der ikke noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.