Jeg har fået en idé :b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mig og kæresten har kun haft sex én gang siden vi blev forældre - Det er 10 måneder siden nu
Vores forhold skranter, og jeg føler vi har BRUG for at være intime igen.. Det er min "skyld".. Det er a l t i d mig som siger nej..

Men jeg har så fået en idé.. Vi skal snart i sommerhus, og jeg tænkte så at vi inden da, tager en tur i Field's og går i Orion (på skift selvfølgelig - tager ikke barnevognen med derind ) og så skal vi begge købe mindst én ting som vi SKAL nå at prøve i sommerhuset.. Hvad siger I? Tror I det er en god måde at få gang i sexlivet på igen?

Og ikke mindst: Hvad synes I jeg skal købe?! :b Har aldrig prøvet at få orgasme af ham Så det må gerne være noget idiotsikkert der gør, at han kan gøre mig glad, hvis I forstår Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Mig og kæresten har kun haft sex én gang siden vi blev forældre - Det er 10 måneder siden nu
Vores forhold skranter, og jeg føler vi har BRUG for at være intime igen.. Det er min "skyld".. Det er a l t i d mig som siger nej..

Men jeg har så fået en idé.. Vi skal snart i sommerhus, og jeg tænkte så at vi inden da, tager en tur i Field's og går i Orion (på skift selvfølgelig - tager ikke barnevognen med derind ) og så skal vi begge købe mindst én ting som vi SKAL nå at prøve i sommerhuset.. Hvad siger I? Tror I det er en god måde at få gang i sexlivet på igen?

Og ikke mindst: Hvad synes I jeg skal købe?! :b Har aldrig prøvet at få orgasme af ham Så det må gerne være noget idiotsikkert der gør, at han kan gøre mig glad, hvis I forstår Hehe

kanon idé
har ikke lige forstan på hvad du skal købe, har aldrig selv prøvet noget  men held og lykke

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mikkel's mor <3 skriver:

kanon idé
har ikke lige forstan på hvad du skal købe, har aldrig selv prøvet noget  men held og lykke

Har ikke foreslået det til kæresten endnu.. Er lidt spændt på hvad han siger til det
Tak (:

Anmeld

9. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Har ikke foreslået det til kæresten endnu.. Er lidt spændt på hvad han siger til det
Tak (:

Smiler.. det kan jeg godt forstå

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

9. oktober 2011

Mi

Det kan da sagtens være en god ide, han vil sikkert være med på den

Prøv at høre i butikken hvad de anbefaler, de har sikkert prøvet det hele  Ved en vibrator skal man putte den på næsetippen, for at mærke hvor stærkt den vibrere. Det kan vist sammenlignes med klitoris, det fortalte vores selxparty demonstratise i hvert fald.

Anmeld

9. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jamen du godeste..hvis du aldrig har fået en orgasme sammen med din mand..hvordan dyrker (dyrkede) I så lige sex?
Hvordan med når du selv gør det, får du så orgasme?

Hvis du synes det er for personligt at skrive om, her i det åbenlyse, så skriv til mig privat.
jeg skal gerne give tips og ideer..for det lyder da helt skævt.

Og så vil jeg da anbefale at købe et stavmassageapparat, som I kan hygge jer med..så vil jeg tro at du også nok skal komme med

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen du godeste..hvis du aldrig har fået en orgasme sammen med din mand..hvordan dyrker (dyrkede) I så lige sex?
Hvordan med når du selv gør det, får du så orgasme?

Hvis du synes det er for personligt at skrive om, her i det åbenlyse, så skriv til mig privat.
jeg skal gerne give tips og ideer..for det lyder da helt skævt.

Og så vil jeg da anbefale at købe et stavmassageapparat, som I kan hygge jer med..så vil jeg tro at du også nok skal komme med

Kærligst
Sussie

Kan sagtens få orgasme når det er mig selv der gør det Tror bare jeg er for genert til at han skal "rode rundt" dernede Ved godt det er åndssvagt ..

Anmeld

10. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Kan sagtens få orgasme når det er mig selv der gør det Tror bare jeg er for genert til at han skal "rode rundt" dernede Ved godt det er åndssvagt ..

Åndsvagt nej..men lidt fjollet..ja

Men jeg synes du skal se at få lagt komplekserne på hylden og "vågne" op. Du snyder jo jer begge for en masse dejlige oplevelser sammen.

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Åndsvagt nej..men lidt fjollet..ja

Men jeg synes du skal se at få lagt komplekserne på hylden og "vågne" op. Du snyder jo jer begge for en masse dejlige oplevelser sammen.

Meget fjollet Har aldrig kunnet "give slip" sammen med en mand.. Så når jeg har sex, handler det egentlig mest om at tilfredsstille ham
Men du har ret! Skal tage mig sammen nu :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.