Anonym skriver:
Mig og kæresten har kun haft sex én gang siden vi blev forældre - Det er 10 måneder siden nu 
Vores forhold skranter, og jeg føler vi har BRUG for at være intime igen.. Det er min "skyld".. Det er a l t i d mig som siger nej..
Men jeg har så fået en idé.. Vi skal snart i sommerhus, og jeg tænkte så at vi inden da, tager en tur i Field's og går i Orion (på skift selvfølgelig - tager ikke barnevognen med derind
) og så skal vi begge købe mindst én ting som vi SKAL nå at prøve i sommerhuset.. Hvad siger I? Tror I det er en god måde at få gang i sexlivet på igen?
Og ikke mindst: Hvad synes I jeg skal købe?! :b Har aldrig prøvet at få orgasme af ham
Så det må gerne være noget idiotsikkert der gør, at han kan gøre mig glad, hvis I forstår
Hehe
Jamen du godeste..hvis du aldrig har fået en orgasme sammen med din mand..hvordan dyrker (dyrkede) I så lige sex?
Hvordan med når du selv gør det, får du så orgasme?
Hvis du synes det er for personligt at skrive om, her i det åbenlyse, så skriv til mig privat. 
jeg skal gerne give tips og ideer..for det lyder da helt skævt.
Og så vil jeg da anbefale at købe et stavmassageapparat, som I kan hygge jer med..så vil jeg tro at du også nok skal komme med 

Kærligst
Sussie
Anmeld