Hyner og MariaE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. marts 2008

Loggidut

angående Dp start...har jeg forstået det korrekt...når jeg tror i er nervøse for starten i Dp...jeg er helt sikker på jeres Dp mødre gør det kanont...tænk på de får et lille nyt barn, og det er mega spændene for dem også....Min gamle DP sagde engang at det var lidt snyd...for man gav dem et barn...og tog det fra dem igen efter få år...med andre ord...hun kommer jo også til at holde af jeres små darlinger...
det skal nok gå, jeg er sikker på de vil gøre alt hvad der står i deres magt for at ungerne og I får det godt mens i er hos dem.....så op med skuffen og krydsede fingre herfra...

stort knus fra sloggi...som har været lidt fraværende de sidste dage:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

Muffinmus

I KNOW...Meeeen.
jeg kender jo alle hans behov...hans behov er jo ikke de samme som hednes egne små piger. Feks alt det vand han drikker nu han kravler....han kan jo ikke selv bede om det, så hun skal tilbyde ham en tår hver halve time ca og så bæller han det:)
Og han spiser næsten igenting lige nu så skal bruge 30 min på hvert lille bitte måltid og han smider ikke engang det halve...bare et par mundfulde. Så med 4 børn kan det vel være svært for hende at afse tid til ham :)
Han skal da nok få det godt, men er nok nødt til lige at give lidt gode tips til hende:):)
Man er vel moooar

Anmeld

2. marts 2008

Hyner

Eiiiii, hvorfor har jeg først set det indlæg nu(?) ØV da.... Nå men Loggi du har ret, ungerne får ferie og vi får ro.... Eller noget......! I`ll servive.... OF COURSE!!!! Og Emma for det da som blommen i et æg da hun er ny, sådan er det jo bare.. Men som MariaE skriver....... Man er vel MOOOOAR:'(

Anmeld

2. marts 2008

Loggidut

jaaaaa......og det samme er hun....bare for 4 børn ad gangen...hun passer på jeres pus...det er jeg sikker på...og jeg står klar med krydsede fingre for både dig Hyner og MariaE samt unger får en dejlig og fantastisk dag i morgen....det bliver fedt...så go for it

kram fra sloggi der glæder sig til at høre mere i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.