Så er der ryddet op i tøjskabet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. oktober 2011

An&Jo

Simon's moar <3 skriver:

Kan jeg få dig til at måle dem invendigt?

livvidden er 2x40cm

men jeg er 88 i min livvidde og de er for store til mig, så det kan jeg ikke rigtig få til at passe med de mål bukserne har..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

morethanperfect

An&Jo skriver:

kjolen har kostet 400kr i sig selv og har kun været brugt en enkelt gang

de andre ting har kostet omkring mellem 75 og 200kr stk, så det er ikke fordi jeg synes det har været billigt må jeg indrømme, og det er ikke noget jeg har brugt meget

Okay .. Har det bare med at bli meget nærrig når det er mig selv der skal købes tøj til  Kan være jeg vender tilbage ...

Anmeld

10. oktober 2011

An&Jo

morethanperfect skriver:

Okay .. Har det bare med at bli meget nærrig når det er mig selv der skal købes tøj til  Kan være jeg vender tilbage ...

kender godt det med nærigheden når det kommer til en selv..

Men har et par enkelte gange faldet over noget som jeg bare måtte eje, og så harj eg købt det, ellers er det meste af det jeg har til salg her noget jeg købte før jeg blev gravid, og min søn er nu halvandet år gammelt.. så der er vidst ingen grundt il at gemme det mere, kunne jo være jeg kunne få mig til at købe nyt så nu hvor det er mit eget jeg sælger..

Anmeld

10. oktober 2011

morethanperfect

An&Jo skriver:

kender godt det med nærigheden når det kommer til en selv..

Men har et par enkelte gange faldet over noget som jeg bare måtte eje, og så harj eg købt det, ellers er det meste af det jeg har til salg her noget jeg købte før jeg blev gravid, og min søn er nu halvandet år gammelt.. så der er vidst ingen grundt il at gemme det mere, kunne jo være jeg kunne få mig til at købe nyt så nu hvor det er mit eget jeg sælger..

Ja , kender det godt .. Så ligger det bare i 100 år og samler støv ..  

Ærgerligt med så fint tøj .. Men som sagt vender jeg tilbage til dig

Anmeld

10. oktober 2011

Simon's moar <3

An&Jo skriver:

livvidden er 2x40cm

men jeg er 88 i min livvidde og de er for store til mig, så det kan jeg ikke rigtig få til at passe med de mål bukserne har..

Er de meget for store til dig? 
For jeg er nemlig 85 i livet ..  

Anmeld

10. oktober 2011

An&Jo

Simon's moar <3 skriver:

Er de meget for store til dig? 
For jeg er nemlig 85 i livet ..  

nej ikke meget for store, men har altid brugt et bælte dertil.. har et i hvidt jeg har brugt dertil, som jeg syntes er rigtig fedt..

kan sagtens bruge dem uden bælte også, men så synes jeg de kommer til at hænge en anelse for meget..

Anmeld

10. oktober 2011

Simon's moar <3

An&Jo skriver:

nej ikke meget for store, men har altid brugt et bælte dertil.. har et i hvidt jeg har brugt dertil, som jeg syntes er rigtig fedt..

kan sagtens bruge dem uden bælte også, men så synes jeg de kommer til at hænge en anelse for meget..

Okey, er ikke så god til det med bælter, så må desværre melde fra Øv, for de er mega fede..

Anmeld

10. oktober 2011

An&Jo

Simon's moar <3 skriver:

Okey, er ikke så god til det med bælter, så må desværre melde fra Øv, for de er mega fede..

det er helt iorden..

men ja de er ret fede.. bruger dem bare ikke mere

Anmeld

10. oktober 2011

Simon's moar <3

An&Jo skriver:

det er helt iorden..

men ja de er ret fede.. bruger dem bare ikke mere

Kender det godt

Anmeld

10. oktober 2011

VNB

Hej! 

jeg kunne godt tænke mig at høre hvad størrelserne er på disse ting, og hvad prisen evt ville være? Måske en god pris for at købe det hele samlet? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.