Suk .... Føler mig som en narresut !!?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Musen5

Hjæææææææææææælp...

Min datter Leah er fuldt ammebarn, hvilket jeg selvfølgellig er rigtig glad for. MEN når hun skal sove vil hun ikke ta sutten... næh nej hun skal bruge mit bryst som sut. Det er ikke fordi hun umiddelbart spiser noget når hun ligger der. Det virker 100% som om hun bare bruger mig som "sut". Narresutten kan hun slet ikk hitte ud af at bruge.

Hun hænger til i "sutten" når hun skalk so e hvilket jeg er v at blive tosset over da jeg i forvejen brugen en del tid i løbet af dagen på at amme/fodre hende. Hun sover hele natten så der skal en del til om dagen når hun er vågen.

Er der et par kloge hoveder der evt har ideer til hvordan jeg kan undgå at blive en "sut" ???

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Musen5

Op. Er der slet ikk nogen der kan hjælpe?

Anmeld

10. oktober 2011

Happiness

Har du prøvet med forskellige sutter? Lukas vil KUN tage én slags sut. Og det er dem fra Avent. Men har hørt at andre også har samme "problem", bare med en anden slags sut. Så prøv med lidt forskellige.

Sover hun allerede igennem? Det er da fedt! Lukas er også fra d. 21/7, men han vågner stadig 1-2 gange og skal have mad. 1 gang har han sovet 8 timer.

Anmeld

14. oktober 2011

gubbipige

Hej Jeg har en pige fra den 16. juli. Hun nægter at bruge sut i det hele taget. Hun kan godt finde ud af det. Hun vil bare ikke. Jeg har prøvet hele markedet af sutter og nu er jeg nået dertil at hun bare ikke bliver et "suttebarn". Så er der jo kun mig tilbage (hun bliver ammet, som den eneste madkilde). I starten brugte hun også mig som narresut, men nu behøver hun kun lige at få maden og så blive lagt i vuggen. Hun skal ikke ligge ved brystet mere end 10-15 min hvis hun spiser, for derefter er det kun for hyggens skyld. Det kan også være meget hyggeligt, bare ikke hvis man er helt øm og vredet ud af form. Derefter er det op og bøvse. I starten blev hun helt hysterisk for hun ville jo gerne blive liggende, men nu har hun fundet ud af at der er kommet nye spilleregler. Bare bliv ved; gråden vil med tiden blive erstattet med tilfredshed over et dejligt måltid hvor mor også har nydt samværet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.