Hjælp til valg af GODE babyalarmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er endnu ikke sprunget ud herinde, derfor anonymiteten.

Venter lige halvanden uge til efter NF:-)

Men sagen er jo den at vi har to børn nu og bruger stadig babyalarm til den sidste. Vi har 2 sæt Novaer, et fra 09 og et fra 10. Begge sæt er nu ret eæendige. Vi var fint tilfredse det første havle år, men så kommer allen generne med at signalet pludselig ryger, batterier lades ikke ret godt på mere og de har generelt svært ved at finde signal hvis der er 2 mure i mellem.

Og ja, de har alle sammen været tabt en eller flere gange både før og efter de blev dårligere

Min mor har sagt at skal hun have ungerne til overnatning igen, og som gave til den lille nye, så vil hun give et sæt alarmer, for hun er ved at blive vanvittig af bibbeyde hele natten når der er alarmer på. Og det skal de have da ungerne skal sove på 1 sal i den ene ende og mine forældre  i stueetagen i den anden ende. Novaerne duede til det de første 6 mdr men bippede så for signal  hele natten siden hen og min mor orker efterhånden ikke at passe unger, hvilket jo er lidt surt for os alle

Har haft et 1 sæt gamle og 2 sæt nye novaer og et sæt harald skrald og gider ingen af dem, de er for ringe.

Så smid lige et hurtigt tip til en super alarm uden strålingsproblemer og med god rækkevidde og lyd, gerne temperatur da vi faktisk brugte det meget det første år de sov ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har Super Nova fra 2007 og har ALDRIG haft problemer med dem og de bliver stadigvæk brugt indimellem. Så jeg kan desværre ikke anbefale et andet mærke.

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

okay,så ud af mange hundrede mødre herinde kan kun 1 svare på det??

Dvs ALLE andre mødre herinde også har novaer eller er dybt utilfreds med deres alarmer...ret øv så.

Eller skyldes det at det at det kun er forums som frit forum og gravidtet der får svar, alle andre forums man prøver at skrive i bliver ignoreret. Det er sørme da også øv.

Men tak for svaret ang Novaen, desværre ønsker jeg ikke den da vi har 2 sæt med dårlige erfaringer på begge sæt.Men fedt at mindst en ud af mange herinde gad bruge de 20 sekunder det atger at svare på et nemt indlæg:-)Tak.

Anmeld

9. oktober 2011

Maja_4000

Vi har bare dem fra Ikea , og er rigtig godt tilfredse Men der er meget delte meninger om dem .. Så måske vi bare har været heldige

Anmeld

9. oktober 2011

Hvem?

SUPER NOVA D7

Anmeld

9. oktober 2011

Janni.

Altså pinligt, jeg kan ikke huske hvad vores hedder.. Men kan desværre ikke anbefale dem. De bipper også ofte for signal, men tænker du skal vide hvad det er for nogen, så du evt kan udelukke dem? 

Det er  Philips SCD600 Babyalarm med video.

Den kan blandt andet ses her:

http://www.spar-momsen.dk/shop/philips-scd600-babyalarm-3078p.html

Så jeg tillader mig lige at følge med her på din tråd. 

Anmeld

9. oktober 2011

modesty

Anonym skriver:

okay,så ud af mange hundrede mødre herinde kan kun 1 svare på det??

Dvs ALLE andre mødre herinde også har novaer eller er dybt utilfreds med deres alarmer...ret øv så.

Eller skyldes det at det at det kun er forums som frit forum og gravidtet der får svar, alle andre forums man prøver at skrive i bliver ignoreret. Det er sørme da også øv.

Men tak for svaret ang Novaen, desværre ønsker jeg ikke den da vi har 2 sæt med dårlige erfaringer på begge sæt.Men fedt at mindst en ud af mange herinde gad bruge de 20 sekunder det atger at svare på et nemt indlæg:-)Tak.

LOL, Jesus Christ hvad sker der for ondt i røven bitterhedsindlægget? Spis en tudekiks, helt ærligt.

Anmeld

9. oktober 2011

birthee

Hejsa...

Jeg vil da gerne svare  vi har philips baby alarmer, og er rigtig godt tilfredse...

http://www.babytorvet.dk/shop/philips-babyalarm-scd470-182p.html

det er den her vi har - vi har lånt den af naboen, deres søn er  omkring de 10... han har brugt den, vi har brugt den til vores søn der er 4½ og nu bruger vi den til vores datter på 6 mdr... den har kun to kanaler at vælge imellem, men fungerer upåklageligt... der er faktisk aldrig støj på, tror vi måske har oplevet det 2 gange i de 3½ år vi har brugt den... og det er altså 3. barn der bruger dem... og så er de til at komme til for penge...

Knus

P.S. du kunne jo have stilt spørgsmålet uden at være anonym?  det kunne jo bare have gået på at du ikke var tilfreds med den baby-alarm du havde... dem har noget at byde ind med, skal jo sikkert nok give deres besyv med - men mange har baby-nova alarmer, og måske derfor de ikke svarer pga. manglende erfaring med andre typer alarmer???

Anmeld

9. oktober 2011

birthee

en af mine andre teorier går forresten på at en analog baby-alarm måske egentlig er stærkere, da mange har dem med mange kanaler at vælge imellem - som måske egentlig svækker dem, da de nemmere interferer med andre elektroniske "dimser" ???

Anmeld

9. oktober 2011

Jeia

Jeg har også supernova fra 2007, virker stadig upåkladeligt. Bruger dem til min pige nu, og har ingen problemer med dem. SÅ kan ikke hjælpe dig med en anbefaling til en anden alarm. Kender to der har alarmer fra avent, kan ikke bruges i barnevognen, fordi at de skal stå i opladeren hele tiden, og så bipper de hvis temp i rummet bliver for høj eller lav, kan vist ikke slås fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.