Jeg er endnu ikke sprunget ud herinde, derfor anonymiteten.
Venter lige halvanden uge til efter NF:-)
Men sagen er jo den at vi har to børn nu og bruger stadig babyalarm til den sidste. Vi har 2 sæt Novaer, et fra 09 og et fra 10. Begge sæt er nu ret eæendige. Vi var fint tilfredse det første havle år, men så kommer allen generne med at signalet pludselig ryger, batterier lades ikke ret godt på mere og de har generelt svært ved at finde signal hvis der er 2 mure i mellem.
Og ja, de har alle sammen været tabt en eller flere gange både før og efter de blev dårligere
Min mor har sagt at skal hun have ungerne til overnatning igen, og som gave til den lille nye, så vil hun give et sæt alarmer, for hun er ved at blive vanvittig af bibbeyde hele natten når der er alarmer på. Og det skal de have da ungerne skal sove på 1 sal i den ene ende og mine forældre i stueetagen i den anden ende. Novaerne duede til det de første 6 mdr men bippede så for signal hele natten siden hen og min mor orker efterhånden ikke at passe unger, hvilket jo er lidt surt for os alle
Har haft et 1 sæt gamle og 2 sæt nye novaer og et sæt harald skrald og gider ingen af dem, de er for ringe.
Så smid lige et hurtigt tip til en super alarm uden strålingsproblemer og med god rækkevidde og lyd, gerne temperatur da vi faktisk brugte det meget det første år de sov ude.
Anmeld