Dobbelt op...Andre der også oplever det lige nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.961 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

twinboys

Min notifikationer blinker 2 beskeder og når jeg så åbner dem er de fuldstændig ens, og afsender har kun skrevet en gang... Har oplevet det 3 gange lige efter hinanden...

Hvorfor sker det, er der fejl på siden???

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

twinboys

Andre gange står der et 4 tale og blinker man går ind og læser den første så nr. 2 og så 3 og når man så går op og vil se den 4 ja så står der ingen... så træls... Andre der også oplever det???

Majbritt

Anmeld

8. oktober 2011

MLT

twinboys skriver:

Min notifikationer blinker 2 beskeder og når jeg så åbner dem er de fuldstændig ens, og afsender har kun skrevet en gang... Har oplevet det 3 gange lige efter hinanden...

Hvorfor sker det, er der fejl på siden???

Majbritt

Det gjorde den også ved mig i går.. Og når man så havde læst 'dem begge', så kunne det finde på at stå der igen.. 

Anmeld

8. oktober 2011

twinboys

EmmaJosephine skriver:

Det gjorde den også ved mig i går.. Og når man så havde læst 'dem begge', så kunne det finde på at stå der igen.. 

ja og man bliver helt forvirret...

Anmeld

8. oktober 2011

Mamalou

Jeg har oplevet det samme - og har ingen anelse om hvorfor? Jeg har også oplevet at notifikationerne er kommet en ekstra gang efter jeg har læst dem... Hmmm 

Anmeld

8. oktober 2011

MLT

twinboys skriver:

ja og man bliver helt forvirret...

Jaa.. 

Anmeld

8. oktober 2011

Nitz - <3 David

det gør min også.. Den siger os nogle gange at der er 3.. men når jeg så har læst en, så er de andre væk..

Anmeld

8. oktober 2011

twinboys

Nitz - 25+ skriver:

det gør min også.. Den siger os nogle gange at der er 3.. men når jeg så har læst en, så er de andre væk..

Åhhhh drillenisserne er allerede kommet på baby.dk

Anmeld

8. oktober 2011

-Sigrid-

Min har siden det nye dessign vist de fleste af mine not 2 gange - men det er holdt op idag 

Anmeld

8. oktober 2011

Nitz - <3 David

twinboys skriver:

Åhhhh drillenisserne er allerede kommet på baby.dk

Åhh nej.. Dumme nisser.. Der er jo laaang tid til de skal komme frem.. Og så skal de altså blive på folks loft, og ikke i cyper space.. de ender jo bare med at fare vild..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.