?? om sengetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

NoName

God hjertlig aften...

Min nevø og niece har fagt til mig at de ønsker sig henholdsvis Hello Kitty og Cars sengetøj (junior str) i julegave, og jeg ville egentlig gerne finde noget som man ikke lige får i Bilka eller Jysk. Men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget, eller jo jeg kan, men så er størrelsen helt hen i skoven i forhold til en junior størrelse dyne...

Ved i hvor man evt kan få fat i noget fint sengetøj henne???

på forhånd mange tak for svar

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

twinboys

noname skriver:

God hjertlig aften...

Min nevø og niece har fagt til mig at de ønsker sig henholdsvis Hello Kitty og Cars sengetøj (junior str) i julegave, og jeg ville egentlig gerne finde noget som man ikke lige får i Bilka eller Jysk. Men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget, eller jo jeg kan, men så er størrelsen helt hen i skoven i forhold til en junior størrelse dyne...

NoName

BR har Cars...

Anmeld

8. oktober 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
noname skriver:

God hjertlig aften...

NoName

Kender desværre ikke nogle steder, men hvad med og

finde et stykke stof du godt kan lide og endten sy det selv eller få en du kender til det... så er du sikker på størrelsen og det er unikt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.