Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hahaha.. Jeg ELSKER bare når man laver den slags fejl. Det er bare så morsomt.
Jeg er en af dem der laver det meget ofte. Men jeg skyder skylden på min mor. Jeg må nemlig have arvet det fra hende.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RGN skriver: Hahaha.. Jeg ELSKER bare når man laver den slags fejl. Det er bare så morsomt. Jeg er en af dem der laver det meget ofte. Men jeg skyder skylden på min mor. Jeg må nemlig have arvet det fra hende.
hi hi
twinboys skriver: thi hi... skal jeg fortælle ham når han bliver lidt større... Lad mig høre et af dine omvendte nylavede ordsprog... Majbritt
thi hi... skal jeg fortælle ham når han bliver lidt større...
Lad mig høre et af dine omvendte nylavede ordsprog...
Majbritt
Tyv tror hver mand deler
Janni. skriver: Tyv tror hver mand deler
Griner griner griner
twinboys skriver: Drengene leger frisør på mig... De er i gang med kam og børste... Det filtrer lidt og Alexander børster og børster og han får det redt ud... så udbyder han : Det er glat som smurt... Thi hi vidst et ordsprog han selv har lavet lidt om på... Det plejer at lyde sådan her... Det kører som smurt... Majbritt
Drengene leger frisør på mig... De er i gang med kam og børste... Det filtrer lidt og Alexander børster og børster og han får det redt ud... så udbyder han : Det er glat som smurt...
Thi hi vidst et ordsprog han selv har lavet lidt om på...
Det plejer at lyde sådan her... Det kører som smurt...
Hehe..men man forstår helt sikkert meningen
SussieThyssen skriver: Hehe..men man forstår helt sikkert meningen
nemlig
twinboys skriver: Griner griner griner
Nitz - 25+ skriver: Hehe den var sød.. Jeg er også en klov til det der med ordsprog engang i mellem.. jeg kan os få det kludret sammen.. Den værste jeg har fyrret af, er nok:"der er ik skid på styret" = "der er ik styr på skidtet" HOVSA
Hehe den var sød.. Jeg er også en klov til det der med ordsprog engang i mellem.. jeg kan os få det kludret sammen.. Den værste jeg har fyrret af, er nok:"der er ik skid på styret" = "der er ik styr på skidtet" HOVSA
griner thi hi den var sgu sjov
twinboys skriver: griner thi hi den var sgu sjov
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128