Navne til baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

FieMus

Hej Alle  
Jeg sad og snakkede med min kæreste, og snakken faldt på hvad vores barn skal hedde til efternavn!

Vi har begge to efternavne og synes det er svært at vælge mellem dem, hvis vores barn bare skulle have et fra os hver, hvad har i gjort med jeres børn?
Det skal lige siges at vi har snakket om at gifte os, men ikke endnu.

Knus  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

majken andesen

vi valgte at vores datter skulle hedde det som vi ville hedde når vi skulle giftes

Anmeld

8. oktober 2011

Svenne

Vores søn har fået begge vores efternavne. Så han hedder min kærestes mellemnavn og efternavn til mellemnavne og så har han mit efternavn!

Jeg har bare lidt fortrudt, at han har så langt et navn. Men min kæreste er adopteret og hedder sit biologiske efternavn til mellemnavn og det ville han gerne have, at vores søn også skulle hedde - og det forstår jeg selvfølgelig godt.

Vi skal da nok også giftes engang, men er ret sikker på, at vi begge beholder de navne, vi har nu

Anmeld

8. oktober 2011

Sara.

Vi har valgt at vi som familie gerne vil hedde det samme... derfor fik vores børn mit efternavn som mellemnavn og min mands efternavn som efternavn...

Min mand og jeg havde begge kun et.

Nu vi gift og hédder alle 4 det samme

Anmeld

8. oktober 2011

Sees

Emil har kun mit efternavn, da hans far har valgt ikke at have noget med ham at gøre.
Men HVIS han havde været der, havde han da også fået et af hans fars navne. Det var nok blevet hans fars mellemnavn, så han havde heddet Emil S. Stryhn XXXXXX

Anmeld

8. oktober 2011

twinboys

FieMus skriver:

Hej Alle  
Jeg sad og snakkede med min kæreste, og snakken faldt på hvad vores barn skal hedde til efternavn!

Vi har begge to efternavne og synes det er svært at vælge mellem dem, hvis vores barn bare skulle have et fra os hver, hvad har i gjort med jeres børn?

Knus  

Kort og godt vi blev gift i 2000 og jeg valgte mit efternavn óg mellemnavn fra og tog mandens... og da drengene kom til fik de samme efternavn som manden og mig...

Men der er også et dejligt specielt efternavn

Majbritt

Anmeld

8. oktober 2011

Mor til Mike

FieMus skriver:

Hej Alle  

Knus  

Vores søn får begge vores efternavne, i den rækkefølge vi selv skal have dem når vi skal giftes .

Anmeld

8. oktober 2011

TbCp

Vi blev gift 11 dage før Liva kom til verden Der tog jeg mandens efternavn + skiftede mit eget mellemnavn ud med et andet.
Liva fik så mit nye mellemnavn og vores nu fælles efternavn.

Anmeld

8. oktober 2011

HeidiØ

FieMus skriver:

Hej Alle  

Knus  

Vi er ikke gift endnu, men har taget et efternavn fra hver - vi har begge to et unikt mellemnavn og -sen navne til sidst. Vores -sen navne ryger når vi blir gift, så derfor beholder vi de to andre, så det faldt os naturligt at give William de to navne

Anmeld

8. oktober 2011

lycly

Vores datter hedder mit efternavn som mellemnavn og hans efternavn som efternavn. Vi har snakket lidt om at sætte bindestreg imellem så det bliver til ét efternavn. Men det har vi ikke helt besluttet os for endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.