hm kan det virkeig pas at der ingen fra kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

tulle92

hej alle i skønne tøsser.

Søger en veninde fra kbh som enten er gravid selv eller har et skønt barn lidt info om mig,

Er 19 år bor hjemme li pt men er ikk sammen med faren til mit kommende barn 

håber at finde nogen veninder fra kbh da jeg har miste mange venner og veninder da jeg fandt ud af jeg var gravid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

N&J

Altså jeg har gået og leget lidt med tanken om at stable noget på benene for os med og uden børn i kbh snart, men er pt i jylland, så kunne der jo være rig mulighed for at møde nye mennesker. 

Jeg kan fortælle lidt om mig selv, jeg er ældre end dig, har en datter, Nikita, på 2½ år og har været alene med hende fra starten, jeg boede også ved mine forældre i starten af praktiske årsager, men bor i dag ude i nv i kbh, nå ja og så læser jeg til lærer og hedder Jane. 

Anmeld

10. oktober 2011

Nønne

Hej Jane

Er helt ny på dette site. Jeg har en skøn datter på næsten 8 måneder, og hendes far har indenfor den sidste uge besluttet sig for at forlade os. Jeg er meget interesseret i at møde andre ligesindede, og tale om erfaringer mv. Så hvis du er interesseret i at danne en gruppe er jeg på. Jeg bor lidt nord for København. 

Hilsen

Nønne

Anmeld

13. oktober 2011

ditte1987

Hej!

Jeg hedder Ditte og er 24 år gammel, har en datter på 6 mdr og bor i NV. Jeg er tilflytter fra Århus, og vil rigtig gerne lære andre med børn at kende herovre Så jeg ville da også lige skrive hej her, vil meget gerne være med til at finde ud af noget

Anmeld

13. oktober 2011

Drømme

Bor godt nok pt på Bornholm, men vi regner meget med at flytte til kbh til august 2012, hvis vi kan finde en billig lejlighed, da jeg gerne vil på uni

Jeg er 21 år og venter med min kæreste på 20 vores første barn

Anmeld

16. oktober 2011

ditte1987

Så skriver jeg lige igen.. Når vi nu er nogle stykker, der har lyst til at mødes, vil jeg godt lægge lejlighed til. Hvis vi skal prøve at finde ud af noget

Anmeld

16. oktober 2011

dukke

tulle92 skriver:

hej alle i skønne tøsser.

Søger en veninde fra kbh som enten er gravid selv eller har et skønt barn lidt info om mig,

Er 19 år bor hjemme li pt men er ikk sammen med faren til mit kommende barn 

håber at finde nogen veninder fra kbh da jeg har miste mange venner og veninder da jeg fandt ud af jeg var gravid  

Hehe søde jeg er her også

Anmeld

17. oktober 2011

N&J

Jeg syntes det lyder rigtig hyggeligt at mødes, så hvis der er en der finder en dato, så kunne vi der gerne vil med jo tage et eller andet med og så mødes med og uden børn. 

Anmeld

17. oktober 2011

ditte1987

Altså, jeg ved ikke lige en præcis dato endnu, men jeg ville kunne lægge lejlighed til i starten af november hvis det var noget. Lige pt har vi nemlig noget familie boende, så skal lige finde en dag hvor lejligheden ikke er fyldt op

Anmeld

17. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

jeg bor i Ballerup er selv 19 men har ingen børn og er ikke gravid tror jeg ihvertfald ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.