Spørgsmål ang. vuggestue & flytning (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.382 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

MorDk

Hej med jer...

Er der nogen der ved hvordan reglerne er ift. hvis man flytter kommune? Må min søn blive i sin vuggestue i københavn?

Det er jo bare så synd, hvis han skal skifte vuggestue hvilket jeg virkelig IKKE ønsker... MEN hvis man nu evt. skal flytte? Åhhh håber nogle har nogle svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

K&S

MorDk skriver:

Hej med jer...

Er der nogen der ved hvordan reglerne er ift. hvis man flytter kommune? Må min søn blive i sin vuggestue i københavn?

Det er jo bare så synd, hvis han skal skifte vuggestue hvilket jeg virkelig IKKE ønsker... MEN hvis man nu evt. skal flytte? Åhhh håber nogle har nogle svar!

Jeg ved ikke, om det er forskelligt fra kommune til kommune, men vores tidligere DP (hun er desværre langtidssygemeldt) havde 2 piger, hvor forældre henholdsvis var flyttet til Ishøj (nabokommune) og til Frederiksberg - vi bor i Vallensbæk

Anmeld

8. oktober 2011

MorDk

Ok..ja men ved du om man kan slå det op nogle steder? Måske på borger.dk? Eller?

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

MorDk skriver:

Ok..ja men ved du om man kan slå det op nogle steder? Måske på borger.dk? Eller?

Hmm, jeg prøver lige at søge lidt - i´ll be right back

Anmeld

8. oktober 2011

MorDk

K&S skriver:

Hmm, jeg prøver lige at søge lidt - i´ll be right back

Takker  Kan nemlig ikke selv liiiiige overskue det... (men har prøvet at google det)

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

MorDk skriver:

Takker  Kan nemlig ikke selv liiiiige overskue det... (men har prøvet at google det)

Du flytter fra KBH til ?

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

MorDk skriver:

Hvis du flytter FRA Københavns Kommune, så kan du dit barn godt beholde sin plads:

http://www.kk.dk/Borger/PasningOgSkolegang/Boernepasning/Opskrivning%20og%20udmeldelse/Regler/HvisDuFlytter.aspx

Anmeld

8. oktober 2011

MorDk

1000 tak skal du have

Vi SKAL ikke flytte men vil gerne... (hvis det kan lade sig gøre) Tak fordi du gav dig tid til at hjælpe mig.

Anmeld

8. oktober 2011

Jeia

Da min søn gik i vuggestue, var der et barn der måtte skifte vuggestue til den nye kommune, fordi pladsen i kbh blev for dyr. Så undersøg om prisen stiger ved flytning. 

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

MorDk skriver:

1000 tak skal du have

Vi SKAL ikke flytte men vil gerne... (hvis det kan lade sig gøre) Tak fordi du gav dig tid til at hjælpe mig.

Det var da så lidt  men husk lige at tjekke om jeres pris stiger, hvis I flytter - for det kunne de godt finde på, så man netop ikke beholder pladsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.