Lungbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved om man kan have lungebetændelse uden at hoste ret meget?

Har rigtig ondt i den øverste del af brystet omkring soloplexus(staves) og det er ikke rart, har hostet gult slim op 2 gang men ellers hoster jeg ikke det vilde, måSke 15 gange på 1 dag
Har feber den er ikke høj, har haft influenza som til morgen blev erstattet med dette.
Syntes bare ikke et vil ringe til vagtlægen medmindre det er højst nødvendigt

Håber af nogen af jeg kloge mænd eller kvinder ved noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ingen der ved noget?

Anmeld

8. oktober 2011

birthee

jeg ville da nok overveje at snakke med vagtlægen, om ikke andet så over telefonen... jeg er en af dem der kan få halsbetændelse uden at have feber eller noget som helst - det gør bare ondt når jeg synker... sådan havde jeg halsbetændelse 3 gange sidste år og 1 gang i år... hvor vagtlægen via telefon ikke ville give mig en tid - men jeg ensisterede, og ganske rigtig havde jeg en voldsom halsbetændelse... så ring da lige og snak med dem..

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

birthee skriver:

jeg ville da nok overveje at snakke med vagtlægen, om ikke andet så over telefonen... jeg er en af dem der kan få halsbetændelse uden at have feber eller noget som helst - det gør bare ondt når jeg synker... sådan havde jeg halsbetændelse 3 gange sidste år og 1 gang i år... hvor vagtlægen via telefon ikke ville give mig en tid - men jeg ensisterede, og ganske rigtig havde jeg en voldsom halsbetændelse... så ring da lige og snak med dem..

Hmm du har måske ret. Hader bare vagtlægen men det gør ret ondt, er irriterende hmmm

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ingen derved om man kan have lungebetænelse uden hoste?

Anmeld

9. oktober 2011

birthee

Anonym skriver:

Hmm du har måske ret. Hader bare vagtlægen men det gør ret ondt, er irriterende hmmm

Fik du ringet til vagtlægen???

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Fik du ringet til vagtlægen???

Hvor er du sød at Spørge.
Lægen sagde at jeg havde fået en fibersprægning i brystkassen, formentlig af at hoste slim op. Hun kunne ikke med 100% udelukke en begyndende lungebetændelse, men mente det ikke

Anmeld

10. oktober 2011

birthee

Anonym skriver:

Hvor er du sød at Spørge.
Lægen sagde at jeg havde fået en fibersprægning i brystkassen, formentlig af at hoste slim op. Hun kunne ikke med 100% udelukke en begyndende lungebetændelse, men mente det ikke

Så må du da også ha' hostet igennem noget tid... Men godt nok du lige fik snakket med lægevagten... God bedring!!!

Anmeld

10. oktober 2011

Emily2012<3

Øv altså.. Håber snart det går over.. 

Kommer sådan til at huske da jeg fik afvide at jeg havde lungebetændelse og gik med det i flere uger og det så slet ikke var det, men en lunge der var punkteret.. Puhaa..

Anmeld

10. oktober 2011

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Så må du da også ha' hostet igennem noget tid... Men godt nok du lige fik snakket med lægevagten... God bedring!!!

tak
nej har kun hostet meget meget lidt. Men åbenbart skal der bare et forkert host til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.