Hjælp til tøj når man er tyyyk !! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

PernilleogDennis

Ja inspireret af en anden tråd om hvorvidt man skal gøre noget ud af sig selv osv.. Så vil jeg meget gerne høre om hvilket tøj i bruger? Jeg synes absolut INTET tøj klæder mig, og min kæreste synes at gemasher kun er til "hjemmebrug" altså ala slap af tøj, men hvad bruger i? Hvad synes i at i ser godt ud i med den store mave , og hvad bruger i af fodtøj? Stiletter eller alm sko? Trænger bare til at få noget ordentligt tøj på kan jeg mærke.. Har det ikke godt med den måde jeg ser ud på nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

hellemor85

Jeg ved hvad du mener, men jeg har købt mamma Jeans, som jeg nærmest kun går i, det er det eneste jeg synes jeg kan gå i, og så bruger jeg trøjer der sidder ind til kroppen, synes man ser endnu mere kæmpe ud med dem der bare hænger løst fra maven.

Anmeld

8. oktober 2011

Carl-Emil's mor

PernilleogDennis skriver:

Ja inspireret af en anden tråd om hvorvidt man skal gøre noget ud af sig selv osv.. Så vil jeg meget gerne høre om hvilket tøj i bruger? Jeg synes absolut INTET tøj klæder mig, og min kæreste synes at gemasher kun er til "hjemmebrug" altså ala slap af tøj, men hvad bruger i? Hvad synes i at i ser godt ud i med den store mave , og hvad bruger i af fodtøj? Stiletter eller alm sko? Trænger bare til at få noget ordentligt tøj på kan jeg mærke.. Har det ikke godt med den måde jeg ser ud på nu..

ventebukser som er jeans er min suuuuuper gode ven også ellers bare alm tøj?

Altså jeg bruger mange lange toppe Også har H&M sådan nogle lange t-shirt i sort, hvid, grå, sort/hvid stribet og brun/blå stribet, de sidder SÅ godt om maven og er en god tykkelse  

Sko der går jeg KUN i løbesko.. Udelukkende fordi alt andet er " Som at skyde sig selv i hovedet" som min jordmoder sagde Det er ekstrem vigtigt at affjedringen er korrekt og god når man er gravid da kroppen i forvejen har et pres på sig

Stiletter har jeg haft på 1 gang i 10 min op til en veninde thats it  

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

PernilleogDennis skriver:

Kan du ikke bruge dit alm. tøj? Ja, jeg ved godt det lyder lidt underligt, men altså Jeg har faktisk næsten ikke købt noget graviditetstøj! Man kan komme langt med jeans-leggins med elastiktalje for eksempel. Og nu har jeg selv haft det sådan, at jeg super gerne ville vise maven frem, så jeg har bare brugt de samme toppe og trøjer som før, fordi meget af dem er i stof, som godt kan strække sig over maven. Og det ødelægger ikke tøjet, det vender tilbage til alm. form efter vask. Og ellers så lidt løse bluser med et bælte i taljen for at vise maven frem. Det synes jeg er super fint! 

Sidder faktisk lige nu 40+6 med en papfars pige stroptop på, som egentlig ser utrolig bette ud efter vask, men den kan fint strækkes over kæmpemaven

Ang. sko har jeg brugt ballarinaer hele sommeren. Fint og feminint! Om vinteren ville jeg nok bruge langskaftede støvler som er flade. Det ser jo også super godt ud med fx et par sorte leggins og en kjole eller lang top  

Anmeld

8. oktober 2011

MetteS81

Jeg kan anbefale basistoppene/bluserne fra Vila.....uuuh, de var gode da jeg var gravid! De sidder tæt og er ret elastiske i stoffet så du kan sagtens bruge dem!! Og så ser det bare så flot ud at man kan se maven  Sæt et par leggings til, fx dem fra pieces med elastik i livet og så en løs cardigan udover...

Eller hvad med en kjole der sidder lidt til på maven og brysterne og så går en lille smule ud ved hofterne...så får du facon på..dem i strik er bedst tror jeg.

Jeg så også lige en strikkjole/lang striktrøje fra Soaked idag i Magasin. Det var en ny vare så den er der stadig  Med et par leggings til eller de førnævnte bukser fra Pieces, så ser det bare så fint ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.