PernilleogDennis skriver:
Ja inspireret af en anden tråd om hvorvidt man skal gøre noget ud af sig selv osv.. Så vil jeg meget gerne høre om hvilket tøj i bruger? Jeg synes absolut INTET tøj klæder mig, og min kæreste synes at gemasher kun er til "hjemmebrug" altså ala slap af tøj, men hvad bruger i? Hvad synes i at i ser godt ud i med den store mave , og hvad bruger i af fodtøj? Stiletter eller alm sko? Trænger bare til at få noget ordentligt tøj på kan jeg mærke.. Har det ikke godt med den måde jeg ser ud på nu.. 
Kan du ikke bruge dit alm. tøj? Ja, jeg ved godt det lyder lidt underligt, men altså
Jeg har faktisk næsten ikke købt noget graviditetstøj! Man kan komme langt med jeans-leggins med elastiktalje for eksempel. Og nu har jeg selv haft det sådan, at jeg super gerne ville vise maven frem, så jeg har bare brugt de samme toppe og trøjer som før, fordi meget af dem er i stof, som godt kan strække sig over maven. Og det ødelægger ikke tøjet, det vender tilbage til alm. form efter vask. Og ellers så lidt løse bluser med et bælte i taljen for at vise maven frem. Det synes jeg er super fint!
Sidder faktisk lige nu 40+6 med en papfars pige stroptop på, som egentlig ser utrolig bette ud efter vask, men den kan fint strækkes over kæmpemaven 
Ang. sko har jeg brugt ballarinaer hele sommeren. Fint og feminint! Om vinteren ville jeg nok bruge langskaftede støvler som er flade. Det ser jo også super godt ud med fx et par sorte leggins og en kjole eller lang top
Anmeld