Kvalme / gnaven i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

NJN

Vil lige hører om der er andre der har oplevet dette??

Jeg har en lille snært af kvalme, altså jeg kan sagtens holde mad i mig intet problem.. Dog har jeg slet ikke lyst til mad overhovedet, og den kvalme jeg har får jeg når jeg tænker på mad.. Ellers så har jeg bare sådan en  konstandt gnaven i maven, som om den ikke  har fået mad derned i flere dage.. Og det er SÅ ubehageligt.. Jeg spiser jevnligt men INTET virker, er ved at være godt træt af det.  ØV!

Håber nogle har nogle gode råd! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

JustMe

Nu er min datter godt nok 5 måneder, så det er ved at være lidt tid siden...men jeg kan stadig huske det  For mig hjalp det at spise en masse små mellemmåltider i stedet for enkelte større måltider. I starten kan man godt have en konstant sult, og spiser man så ikke derefter, kan det nemt gå hen og give en kvalme

Anmeld

8. oktober 2011

NJN

JustMe skriver:

Nu er min datter godt nok 5 måneder, så det er ved at være lidt tid siden...men jeg kan stadig huske det  For mig hjalp det at spise en masse små mellemmåltider i stedet for enkelte større måltider. I starten kan man godt have en konstant sult, og spiser man så ikke derefter, kan det nemt gå hen og give en kvalme

Problemet er bare, at så syntes jeg at jeg skulle spise hele tiden? Det er som om maven bare ikke kan få nok, den er sulten hele tiden?? 

Anmeld

8. oktober 2011

NJN

op. 

Anmeld

8. oktober 2011

JustMe

NJN skriver:

Problemet er bare, at så syntes jeg at jeg skulle spise hele tiden? Det er som om maven bare ikke kan få nok, den er sulten hele tiden?? 

Yep; og det kan godt blive ved et par uger Så det er bare med at finde en masse fødevarer, der er mættende uden at give for mange kalorier.

...og tillykke med omstændighederne

Anmeld

8. oktober 2011

Mor til Mike

NJN skriver:

Vil lige hører om der er andre der har oplevet dette??

Jeg har en lille snært af kvalme, altså jeg kan sagtens holde mad i mig intet problem.. Dog har jeg slet ikke lyst til mad overhovedet, og den kvalme jeg har får jeg når jeg tænker på mad.. Ellers så har jeg bare sådan en  konstandt gnaven i maven, som om den ikke  har fået mad derned i flere dage.. Og det er SÅ ubehageligt.. Jeg spiser jevnligt men INTET virker, er ved at være godt træt af det.  ØV!

Håber nogle har nogle gode råd! 

Saltkiks og kamille te virkede på mig! og så coca cola .

Anmeld

9. oktober 2011

pemiro

Det problem er jeg også i lige nu. Og har været det en uge.
Jeg vågner selv om natten fordi jeg er sulten.

Jeg spiser mere eller mindre bare det der lige falder mog ind, hvis jeg tænker på æbler eller lign så er det det jeg finder og spiser. Og jeg tror jeg spiser dobbelt så meget lige for tiden end før jeg var gravid (er 5+4). men det er det eneste der hjælper mig mod kvalmen..

Håber du finder en løsning og tillykke

Anmeld

9. oktober 2011

babymus77

Jeg har læst om flere der havde glæde af det seaband man kan købe på apoteket!! Et armbånd:-)) håber du finder noget der hjælper!!

Anmeld

9. oktober 2011

NJN

babymus77 skriver:

Jeg har læst om flere der havde glæde af det seaband man kan købe på apoteket!! Et armbånd:-)) håber du finder noget der hjælper!!

De er limet på mig døgnet rundt, men det tager desværre ikke den gnaven i maven..  Men ellers tusind tak for råd.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.