Søger drengetøj str 74 & 122

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
877 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Chr-Hei

Hej Piger.

Ved det er frækt skrive men søger drengetøj i str 74 & 122 så hvis nogle af jer ligger inde med noget fedt tøj må i meget gerne kontakte mig og evt få min mail så i kan sende mig billeder.. Syntes mange har meget næsten ubrugt fedt tøj som man ligeså godt kan købe frem for en masse nyt de næsten ikke når få brugt mange gange ..

Søger alle mærker ..

På forhånd Tak ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Bolette

Chr-Hei skriver:

Hej Piger.

Ved det er frækt skrive men søger drengetøj i str 74 & 122 så hvis nogle af jer ligger inde med noget fedt tøj må i meget gerne kontakte mig og evt få min mail så i kan sende mig billeder.. Syntes mange har meget næsten ubrugt fedt tøj som man ligeså godt kan købe frem for en masse nyt de næsten ikke når få brugt mange gange ..

Søger alle mærker ..

På forhånd Tak ..

Hejsa 

Prøv at kigge på min tråd "Lækkert drengetøj str. 74 sælges )"

Den ligger lige nedenunder din tråd 

Det kan være der er noget der som du kan bruge 

Hilsen Bolette 

Anmeld

8. oktober 2011

Chr-Hei

Bolette skriver:

Hejsa 

Prøv at kigge på min tråd "Lækkert drengetøj str. 74 sælges )"

Den ligger lige nedenunder din tråd 

Det kan være der er noget der som du kan bruge 

Hilsen Bolette 

Vil jeg da lige gøre Og tak

Anmeld

8. oktober 2011

Anirak

Her er mit i str. 74..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. oktober 2011

Chr-Hei

Anirak skriver:

Her er mit i str. 74..

Super , Dine jeans er de til bevæge sig i for de små? syntes nemlig tit jeans er meget stive i det så de kan have svært ved bevæge dig(hvis du forstår )

Anmeld

8. oktober 2011

Anirak

Chr-Hei skriver:

Super , Dine jeans er de til bevæge sig i for de små? syntes nemlig tit jeans er meget stive i det så de kan have svært ved bevæge dig(hvis du forstår )

Ja det har jeg været ude for, men ikke med de her. Gabriel har kravlet i dem alle uden problemer. :-)

Anmeld

12. oktober 2011

Fie2011

Hejsa

søger du stadig tøj??

Jeg har drengetøj i str. 74, og vil gerne sende dig billeder hvis du ønsker....

Skriv evt. til mig på fie1978@live.dk 

Hilsen Fie

Anmeld

17. oktober 2011

sander

Kan du sende mig en mail, så sender jeg dig nogle billeder af det drengetøj jeg har, hvis det stadig har interesse altsåMVH. frusvendsen1982@hotmail.com

Anmeld

17. oktober 2011

morethanperfect

Chr-Hei skriver:

Hej Piger.

Søger alle mærker ..

På forhånd Tak ..

Jeg har også noget

https://www.baby.dk/debat/137887pi1/toej--drenge/drengetoej-til-salg---smaafolk-hollys-hm-osv--.aspx

Anmeld

18. oktober 2011

løkkeled

Hej har en mini a ture sommer anorak str 6 i blå og en vinteranorak str 128 fra Mio my Mio i forvasket blå og 1 par mini a ture bløde bukser str 6. Du må gerne sms på 30501250. Bor ved Haderslev. mvh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.