råd søges til : babering af BEN!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hejsa piger. jeg har et problem... synes jeg selv har lavet et indlæg før om noget lign bare ikke herinde..

jeg lider af enormt mange hår på mine ben! og de vokser sindsyg hurtigt - ikke engang voks behandling har effekt.. nå men skidt pyt, jeg spare sammen til laser og prøver det..

men ... når jeg skal barbere mine ben ender det altid med at de er HELT vildt blodige bagefter - har ingen sår eller knopper, og smøre mine ben hverdag med en fugtigheds creme så tøre er de heller ikke... jeg er bare rigtig ked af at jeg ikke kan barbere mine ben så de ser godt ud.. har altid blodige ben efter barbering..
jeg bruger enkelt gangs skrabere da jeg ik kan tåle dem man ellers kan købe. og jeg skifter den hvergang grundet min "behåring" på mine ben..

er der noget jeg kan gøre for at der ikke går hul hvergang ?? jeg bruger barbereskum osv..

håber i forstår hvor jeg vil hen, har rigtig svært ved at snakke om det - os derfor jeg er ano..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

AnneBJ

Jeg får aldrig sår, med mindre jeg ikke får strukket huden ordentligt - altså fx i folden ved hælen, i knæhasen osv.

Jeg barberer under bruseren, og bruger balsam på benene som jeg fjerner med en alm. engangsskraber. Jeg tager en ny ca. hveranden eller -3. gang jeg barberer mig

Anmeld

8. oktober 2011

Maja_4000

AnneBJ skriver:

Jeg får aldrig sår, med mindre jeg ikke får strukket huden ordentligt - altså fx i folden ved hælen, i knæhasen osv.

Jeg barberer under bruseren, og bruger balsam på benene som jeg fjerner med en alm. engangsskraber. Jeg tager en ny ca. hveranden eller -3. gang jeg barberer mig

Det samme her

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

snyd gid det var mig... ikke engang balsam virker  

Anmeld

8. oktober 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

snyd gid det var mig... ikke engang balsam virker  

Til gengæld er min hud "problemhud" og fyldt med knopper... Altid - hvis du kan glæde dig en lille smule over det

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Til gengæld er min hud "problemhud" og fyldt med knopper... Altid - hvis du kan glæde dig en lille smule over det

hehe lidt måske .. men sys bare det sjovt at jeg får så mange mini sår pga babering.. og det bløder satme som en i helvede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.