Verdens bedste Henna :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. december 2012

Zafir

G- g- glædlig JUL! :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Zafir

Anmeld

18. december 2012

Zafir

Anmeld

25. december 2012

Zafir

Anmeld

1. januar 2013

Zafir

Anmeld

8. januar 2013

Zafir

Anmeld

15. januar 2013

Zafir

Husk nu at det er de aller dejligste mennesker der handler hos mig - Skal du have noget med?

Anmeld

21. januar 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Zafir skriver:

Jeg har været så heldig, at få fat i den rigtig gode henna, så jeg nu kan pushe den rigtig, i stedet for at rende inde hos min grønthandler i tide og utide...

Så jeg vil gerne formidle verdens bedste kvalitet henna...:

Den er IKKE kemisk behandlet. Det er ren ægte henna, der er meget fint malet, så det får en konsistens, som minder om maizenagrød/creme, som er virkelig lækker at putte i håret. Jeg har selv brugt den i mange mange år og kørte selv fra kbh til Holbæk, da jeg ikke kunne finde den på nørrebro nogensteder.

Jeg får altid komplimenter for min henna farve og det er ene og alene kvaliteten af den henna.

NY PRIS OBS!!!

1 pakke a 50 gram 20 kr
12 pakker a 50 gram 200 kr (altså 2 pakker gratis).
Porto 60 kr.

Hvis jeg skal sende det, er det selvfølgelig plus porto.

Til dem der er vant til at købe deres henna i 100 grams pakker hos grønthandleren for 10-15 kr pr. pakke, så er det kvaliteten af denne henna bare i den grad det dobbelte værd. Det er så fint malet og så lækkert at arbejde med, så det er en fryd

Men smid mig en besked, hvis du er interesseret

Zafir

Hejsa...

Jeg har i mange år fået farvet henna hos frisøren.. 

Er din bedre i kvalitet? 

Jeg synes hurtigt, at jeg mister farven.. Min frisør siger det er mit hår, som er skyld i det, men kunne godt tænke mig, at prøve et andet produkt, for at se om hun har ret... 

Hvad skal jeg gøre,  hvis det skal blive rød orange...?

mvh

Mette

Anmeld

21. januar 2013

Zafir

Mathias Villads skriver:

Hejsa...

Jeg har i mange år fået farvet henna hos frisøren.. 

Er din bedre i kvalitet? 

Jeg synes hurtigt, at jeg mister farven.. Min frisør siger det er mit hår, som er skyld i det, men kunne godt tænke mig, at prøve et andet produkt, for at se om hun har ret... 

Hvad skal jeg gøre,  hvis det skal blive rød orange...?

mvh

Mette

HVis du skal have det så lyst som muligt, så skal du blande den hovedsageligt med citronsaft og ikke så meget vand. Og varme det op sammen. Jeg ved ikke hvad for en henna din frisør bruger, men min er helt fantastisk.

En af grunden til at farven går hurtigt ud, når du gør det ved frisøren, er at der jo ikke er tid Du kan jo ikke sidde hos frisøren i 8 timer

Henna, kræver tid. Den farver hurtigt, men for at glansen, gløden og farvedybden holder længe, så skal det sidde længe. Jeg har gerne mit siddende natten over. Og ALDRIG kortere tid end en god film eller to

Jeg har selv farvet henna i 20 år og har prøvet RIGTIG mange forskellige, indtil jeg mødte denne - så blev jeg der - Som du også kan se i tråden, er mine kunder enige.

Anmeld

28. januar 2013

Zafir

Husk nu at det er de aller dejligste mennesker der handler hos mig :) - Skal du have noget med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.