hvor lang tid skal en svine mørbrad have

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.900 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

ønskerbaby

jeg får gæster idag og har købt en svine mørbrad men hvor lang tid skal den have i ovn ca

plejer og købe en have mørbrad hvor der står tid på men gør der ikke på den her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

K&S

ønskerbaby skriver:

jeg får gæster idag og har købt en svine mørbrad men hvor lang tid skal den have i ovn ca

plejer og købe en have mørbrad hvor der står tid på men gør der ikke på den her

Vi plejer at give den ca. 20-30 min. alt afhængig af str. og tykkelse - men du kan som regel mærke på kødet, når det er færdigt - det bliver "hårdt" i det

Anmeld

8. oktober 2011

ønskerbaby

K&S skriver:

Vi plejer at give den ca. 20-30 min. alt afhængig af str. og tykkelse - men du kan som regel mærke på kødet, når det er færdigt - det bliver "hårdt" i det

mange tak... plejer og være manden der står for maden her hjem men han er på job

Anmeld

8. oktober 2011

K&S

ønskerbaby skriver:

mange tak... plejer og være manden der står for maden her hjem men han er på job

Selv tak og når jeg skriver VI, så mener jeg også HAM (a.k.a. manden) - jeg laver stort set aldrig mad

Anmeld

8. oktober 2011

spj

Jeg plejer også at gi den 20-30 min også lige lade den trække i 10 min.
Har du en god opskrift? Vi får nemlig gæster i slutningen af måneden og jeg kunne godt trænge til en ny variant

Anmeld

8. oktober 2011

ønskerbaby

spj skriver:

Jeg plejer også at gi den 20-30 min også lige lade den trække i 10 min.
Har du en god opskrift? Vi får nemlig gæster i slutningen af måneden og jeg kunne godt trænge til en ny variant

jeg har købt en mørbrad med hvidløg. vi skal have skive kartofler til...plejer og lave indbagt svinemørbrad det er altså godt med salat og kartofel mos

Anmeld

8. oktober 2011

spj

ønskerbaby skriver:

jeg har købt en mørbrad med hvidløg. vi skal have skive kartofler til...plejer og lave indbagt svinemørbrad det er altså godt med salat og kartofel mos

Det lyder også godt. Det må jeg lige prøve at finde en opskrift på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.