Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg får gæster idag og har købt en svine mørbrad men hvor lang tid skal den have i ovn ca
plejer og købe en have mørbrad hvor der står tid på men gør der ikke på den her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskerbaby skriver: jeg får gæster idag og har købt en svine mørbrad men hvor lang tid skal den have i ovn ca plejer og købe en have mørbrad hvor der står tid på men gør der ikke på den her
Vi plejer at give den ca. 20-30 min. alt afhængig af str. og tykkelse - men du kan som regel mærke på kødet, når det er færdigt - det bliver "hårdt" i det
K&S skriver: Vi plejer at give den ca. 20-30 min. alt afhængig af str. og tykkelse - men du kan som regel mærke på kødet, når det er færdigt - det bliver "hårdt" i det
mange tak... plejer og være manden der står for maden her hjem men han er på job
ønskerbaby skriver: mange tak... plejer og være manden der står for maden her hjem men han er på job
Selv tak og når jeg skriver VI, så mener jeg også HAM (a.k.a. manden) - jeg laver stort set aldrig mad
spj skriver: Jeg plejer også at gi den 20-30 min også lige lade den trække i 10 min. Har du en god opskrift? Vi får nemlig gæster i slutningen af måneden og jeg kunne godt trænge til en ny variant
Jeg plejer også at gi den 20-30 min også lige lade den trække i 10 min. Har du en god opskrift? Vi får nemlig gæster i slutningen af måneden og jeg kunne godt trænge til en ny variant
jeg har købt en mørbrad med hvidløg. vi skal have skive kartofler til...plejer og lave indbagt svinemørbrad det er altså godt med salat og kartofel mos
ønskerbaby skriver: jeg har købt en mørbrad med hvidløg. vi skal have skive kartofler til...plejer og lave indbagt svinemørbrad det er altså godt med salat og kartofel mos
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128