Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JUHUUU!!!! Så for at holde ventetiden ud -
Hvad tror I? Dreng eller pige?
Har ingen anelse selv
Kh Kirsten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har ingen gæt på køn, fifty fifty - men det er helt vildt for det ligner en tro kopi af min mave
Men spændende hvad i venter jer - vi skal ikke vide kønnet på vores baby, det har manden min besluttet...
malenemusen skriver: Jeg har ingen gæt på køn, fifty fifty - men det er helt vildt for det ligner en tro kopi af min mave Men spændende hvad i venter jer - vi skal ikke vide kønnet på vores baby, det har manden min besluttet...
Uh ha det er svært at se, det er jo 50/50 . Men det bliver da helt vildt spændende. Håber der kommer en update på mandag
Vi skal afsted på fredag og tror det er en pige. Ved ikke hvorfor, men nu må vi jo se
SiljasMoar skriver:Når ingen andre vil gætte så gør jeg en pige tror jeg det er så det blir spændende at se hvad det er.. Og i det hele taget bare se baby...
mrs X skriver:Hahaha!! Ja det er bare for sjovOh ja at kigge ind til bebs bliver så skønt! For ca 3 uger siden ændrede fosterbevægelserne markant men nu har jeg vænnet mig til det hvis det holder stik så er der ikke meget ninjababy over min bebs i mavenOg ja de flester gætter pige... Spændende at se hvad det erHvordan går det med dig?Kh Kirsten
SiljasMoar skriver: Så blir det spændende og se om folk har ret har du selv en fornemmelse? Det går faktisk godt lige nu. Har slet ik kvalme mere men kaster stadig op fordi jeg af en eller anden grund ik kan ha særlig meget i maven.. Om aftenen har jeg lidt halsbrand og kaster op en gang inden sengetid, men kvalmen er væk og jeg er så glad for det, så længe det varer skal først til MD d 26 så der er lidt tid endnu, men jeg ved jo os hvad jeg har i mavsen.
Så blir det spændende og se om folk har ret har du selv en fornemmelse? Det går faktisk godt lige nu. Har slet ik kvalme mere men kaster stadig op fordi jeg af en eller anden grund ik kan ha særlig meget i maven.. Om aftenen har jeg lidt halsbrand og kaster op en gang inden sengetid, men kvalmen er væk og jeg er så glad for det, så længe det varer skal først til MD d 26 så der er lidt tid endnu, men jeg ved jo os hvad jeg har i mavsen.
Nej ingen anelse... Men alle siger pige denne gang så tror jeg lidt er begyndt at tro på dem... Tja ved det ikke
Ja den kvalme - den er bare ikke for børn! Jeg er også ved at kaste op ind imellem, det er særligt ved specielle følelser i munden fx. tandpastaskum, banan, mm. Meget mærkeligt
Mon ikke din mave er blevet så lille nu at den lige skal vænne sig til at have mad i sig igen?
mrs X skriver: Nej ingen anelse... Men alle siger pige denne gang så tror jeg lidt er begyndt at tro på dem... Tja ved det ikke Ja den kvalme - den er bare ikke for børn! Jeg er også ved at kaste op ind imellem, det er særligt ved specielle følelser i munden fx. tandpastaskum, banan, mm. Meget mærkeligt Mon ikke din mave er blevet så lille nu at den lige skal vænne sig til at have mad i sig igen? Kh Kirsten
SiljasMoar skriver: Glæder mig til at få min krop tilbage Hmm jo det kan godt være du har ret.. Jeg har bare svært ved at styre mig hvis noget smager godt og så får jeg spist for meget.. Selv om det i virkeligheden ik er særlig meget jeg spiser af det..
Glæder mig til at få min krop tilbage Hmm jo det kan godt være du har ret.. Jeg har bare svært ved at styre mig hvis noget smager godt og så får jeg spist for meget.. Selv om det i virkeligheden ik er særlig meget jeg spiser af det..
Måske du skal vende det med lægen også når du nu er der alligevel?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128