smerter ved sex efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej piger
Jeg blev mor for snart 10 uger siden.... vi har prøvet at have sex et par gange men det er bare ikk lykkedes da det gør for ondt på mig.... det er ligesom der er en barriere... vi bruger glide creme.... hvordan var det for jer ? Og kommer det nogensinde til at fungerr igen ?

Hilsen den bekymrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

AnneBJ

Det kommer jo meget an på hvor og hvorfor det gør ondt...

Det gjorde ondt på mig, men det var fordi jeg bøvlede med noget arvæv. Desuden skal du jo lige vænne dig til, at alt måske ikke føles som før længere.

Har du prøvet at tale med lægen?

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Har jo været til 8 ugers tjek og hun siger alt er normalt med døjer med muskelspændinger som lægen dog ikk rigtig vil anerkende... har lige skiftet læge og vil jo ikk virke som Sådan en hypokonder..... hver gang jeg kommer med noget gør ondt får jeg bare at vide at det er normalt... har nemlig også stadig problemer med amning til trods for at det har funket.... uigenkaldeligt er bare træt af år have ondt....

Anmeld

8. oktober 2011

Moar2011

jeg havde os ondt længe - jeg blev syet 2 stink inde i skeden. men det gik tilsidst væk og så gjorde det ikk ondt under sex mere.. så mon ikke nogen gnibeøvelser og tålmodighed kan gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.