Hvornår begyndte i at købe baby ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

pemiro

Ja som overskriften lyder, hvornår begyndte i så at købe barnevogn, puslebord osv osv osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

lycly

Småtingene købte jeg løbende. Men dog først efter uge 20 ca. Der følte jeg mig først rigtig sikker på at der ikke ville ske noget. Puslebord osv købte vi og gjorde klar omkring uge 30 tror jeg. Og barnevogn hentede vi først fra butikken den dag vi skulle hjem fra hospitalet Men som sagt småting som tøj, stofbleer osv købte jeg løbende. Gik dog først for alvor i gang med tøjkøbet da vi fandt ud af kønnet i uge 26

Anmeld

8. oktober 2011

Mamalou

Dagen efter MD scanningen købte jeg det første tøj... Da vidste vi at vi ventede os en dreng og at han var lige som han skulle være 

Anmeld

8. oktober 2011

Mamalou

Barnevognen blev købt i januar (havde termin i maj) og møblerne til børneværelset blev købt efter jeg var gået af på barsel... 

Anmeld

8. oktober 2011

Vivian87

Kan godt se at vi skiller os helt ud vi begyndte da familien havde fået det at vide i uge 15... Mangler kun småting nu, og så selvfølgelig at indrette værelset

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Allerede i uge 7 købte vi tremmeseng og puslebord. Vi fik et "nu eller aldrig" tilbud fra min mors underbo om at købe de to ting brugt for i alt 400, ellers røg det videre, så vi slog til.

Ellers har jeg købt løbende - Begyndte at købe mange ting tidligt, synes ikke der var grund til at vente. Men tøjkøb tog for alvor fat efter MD hvor vi fik kønnet at vide.. Barnevogn købte vi i 3. trimester, men den hentes først efter fødslen.. 

Anmeld

8. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi har vidst været ret hurtige  Efter 3 mdr gik vi ellers bare igang med tremmeseng, vugge og barnevogn. Og da vi så kendte kønnet gik vi i gang med resten og nu mangler vi stort set ingenting og jeg har først termin i januar

Anmeld

8. oktober 2011

Koen.

Første gang ventede vi til uge 20 og nu her anden gang er jeg 10+4 og har købt et sæt tøj indtil videre, regner med at gå "amok" efter NF

Anmeld

8. oktober 2011

Koen.

Første gang ventede vi til uge 20 og nu her anden gang er jeg 10+4 og har købt et sæt tøj indtil videre, regner med at gå "amok" efter NF

Anmeld

8. oktober 2011

132319

Jeg arvede en del så jeg købte først ting efter MD scanningen. Jeg havde været til en crappy NF scanning og efterfølgende moderkagebiopsi pga høj risiko, så jeg ville ikke købe noget før jeg vidste at alt var ok.

Da jeg blev indlagt 33+2 med sivende vand og besked om at jeg ikke kom hjem før jeg havde en baby i armene, blev min far og søster sendt i Babysam med en indkøbsseddel påde sidste ting jeg manglede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.