Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mormilla skriver:Det har jeg prøvet. Jeg troede at det var tis, men det var fostervand. Det kan os være tis, men ring til syghuset. Så er du på den sikker side...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bronihansen skriver:hejsa kan i hjælpe migjeg har det ligesom der er noget der siver ud ved skridet, det er ikke klisteret så regner ikke med det er fostervand, kan der være urin vis den lille spraker på blæren???
agnieszka skriver:det kan godt være fostervand...siver det konstant når du går eller laver noget så er det nok fostervand sker det kun en gang immellem er det tis..ring til FG og hører ad..
bronihansen skriver:jeg syntes at det er konstant især når jeg går eller laver noget
agnieszka skriver:hvis jeg var dig så vil jeg ringe til FG
wamse skriver:Det samme her, det sivede i flere dage og selv sygehuset mente at det var urin, men det var altså fostervand, så ring til sygehuset og få dem til at tjekke.
bronihansen skriver:Hej alle sammen, jeg var på fødegangen i går aftens, de mentet ikke det var foster vand, det hele blev tjekket og de mente at den var den lille som drillet ved at sparke på blæren,, mange tak for alle jers råd og hjælp i går og i dag.forrasten vi blev lige scannet i aften, og vi fandt ud af vi skal haven en dejlig datter hurra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128