det siver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2009

bronihansen

Mormilla skriver:

Det har jeg prøvet. Jeg troede at det var tis, men det var fostervand. Det kan os være tis, men ring til syghuset. Så er du på den sikker side...

jeg prøver at ringe til jordmoren i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

A.

bronihansen skriver:

hejsa kan i hjælpe mig

jeg har det ligesom der er noget der siver ud ved skridet, det er ikke klisteret så regner ikke med det er fostervand, kan der være urin vis den lille spraker på blæren???

det kan godt være fostervand...siver det konstant når du går eller laver noget så er det nok fostervand sker det kun en gang immellem er det tis..ring til FG og hører ad..

Anmeld

30. januar 2009

bronihansen

agnieszka skriver:

det kan godt være fostervand...siver det konstant når du går eller laver noget så er det nok fostervand sker det kun en gang immellem er det tis..ring til FG og hører ad..

jeg syntes at det er konstant især når jeg går eller laver noget

Anmeld

30. januar 2009

Loggidut

altså, er man i tvivl, er man altid velkomen til at kontakte FG, og når du ikke er mere end 30 uger henne, så tag en god snak med dem...og du er jo også velkommen til at kontakte dem selv om det er aften eller weekend.

pøj pøj med det.

Anmeld

30. januar 2009

A.

bronihansen skriver:

jeg syntes at det er konstant især når jeg går eller laver noget

hvis jeg var dig så vil jeg ringe til FG

Anmeld

30. januar 2009

LotteN

agnieszka skriver:

hvis jeg var dig så vil jeg ringe til FG

ja, det ville jeg sandelig også... og ville gøre det nu og ikke vente til imorgen..
Fostervand er nu ikke ligefrem slimmet, det er lidt lige som vand!

Anmeld

30. januar 2009

wamse

Mormilla skriver:

Det har jeg prøvet. Jeg troede at det var tis, men det var fostervand. Det kan os være tis, men ring til syghuset. Så er du på den sikker side...

Det samme her, det sivede i flere dage og selv sygehuset mente at det var urin, men det var altså fostervand, så ring til sygehuset og få dem til at tjekke.

Anmeld

31. januar 2009

bronihansen

wamse skriver:

Det samme her, det sivede i flere dage og selv sygehuset mente at det var urin, men det var altså fostervand, så ring til sygehuset og få dem til at tjekke.

Hej alle sammen, jeg var på fødegangen i går aftens, de mentet ikke det var foster vand, det hele blev tjekket og de mente at den var den lille som drillet ved at sparke på blæren,, mange tak for alle jers råd og hjælp i går og i dag.

forrasten vi blev lige scannet i aften, og vi fandt ud af vi skal haven en dejlig datter hurra

Anmeld

31. januar 2009

Mormilla

bronihansen skriver:

Hej alle sammen, jeg var på fødegangen i går aftens, de mentet ikke det var foster vand, det hele blev tjekket og de mente at den var den lille som drillet ved at sparke på blæren,, mange tak for alle jers råd og hjælp i går og i dag.

forrasten vi blev lige scannet i aften, og vi fandt ud af vi skal haven en dejlig datter hurra

Dejligt at høre at det hele var okay!!!
Og mane gange tillykke med at i skal ha en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.