lorte flyverdragter!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

cnmigo

Hvor gammel ere barnet?

Sidste år købte jeg en flyverdragt fra Alpine til Emma på dengang 3 år (børnehavebarn) i Bilka. Den kostede vistnok 299 kr.

Den sidder fint og har elastik på taljen som holder den på plads.

Da jeg skulle finde dragt nummer to (nødvendigt med børnehavebarn som er UDE hver dag

Nåmen jeg var i Babysam og så de havde super tilbud på Mikk-Line flyverdragt, den så god ud og lød super med sine kvaliteter så den blev indkøbt.

Byttede om så Mikk-line blev nr. 1 og Alpine nr. 2.

Men oplevede altså FLERE gange at min datter kom hjem og bad om at få den fra Alpine på i stedet for fordi hun frøs i Mikk-line 

Så med den isvinter vi havde dumpede Mikk-line altså stort - i hvert fald i min datters bedømmelse. 

Min datter kan så - gud ved hvilken grund - passe begge flyverdragter igen i år (så sparede vi de penge)   Men jeg er da 100 på at jeg sender hende afsted med Alpine og bruger Mikk-line som erstatning...

Så tænk over varmen også, ikke kun funktionen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

LauraLW

afrobabies skriver:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du kun er til mærkevarer, men Bilka og Kvickly har også gode flyverdragter, mener egentlig at kunne huske at målene er lidt anderledes også Men held og lykke med søgningen... Forresten er det flyverdragt med en eller to lynlåse? Der er jo forskel på kroppen i dragterne, hvis de har en lynlås, så er de som regel lidt smallere

Det behøver bestemt ikke være mærkevare :-) Dem jeg har prøvet på hende indtil videre er købt brugt på ts, og nu er jeg igang med at sælge dem igen... så øh, hvis nogen mangler en lilla hummel flyver i 86 så sig til :-)

Det skal være med to lynlåse - har prøvet en fra bilka - Alpine mener jeg den hedder, og den passede virkelig dårligt til hende.

Anmeld

9. oktober 2011

LauraLW

tak for svar :-)

Lyder som om jeg skal lede efter en mikk-line.

Anmeld

9. oktober 2011

afrobabies

LauraLW skriver:

Det behøver bestemt ikke være mærkevare :-) Dem jeg har prøvet på hende indtil videre er købt brugt på ts, og nu er jeg igang med at sælge dem igen... så øh, hvis nogen mangler en lilla hummel flyver i 86 så sig til :-)

Det skal være med to lynlåse - har prøvet en fra bilka - Alpine mener jeg den hedder, og den passede virkelig dårligt til hende.

Ok, ja, det er klart bedst med 2 lynlåse, når ungerne er så små, min ældste datter er snart 3 år, og jeg har købt en flyverdragt med en lynlås, men var godt nok i tvivl, om det var ok, men den sidder godt på hende Men det er godt nok en jungle, og ungerne er bare så forskellige i kropsbygning, så det kan godt være svært at finde noget, som sidder perfekt... Håber du finder noget, hun skulle da nødig fryse hele vinteren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.