Legemadras - 150 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.539 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Anirak

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Anirak

SOLGT

Anmeld

8. oktober 2011

mortilflere

Er du sikker på at auto stolen er godkendt nu ??

Anmeld

8. oktober 2011

Anirak

Denne lækre legemadras fra Babysam sælges. Den er brugt få gange og er super smart.

Den består af 4 'felter' og kan foldes helt ud eller f.eks. halvt. Der er mange muligheder, og betrækket kan vaskes.

Pris: 150 kr. Den skal afhentes i Roskilde eller Frederiksværk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. oktober 2011

Anirak

mortilflere skriver:

Er du sikker på at auto stolen er godkendt nu ??

Det er jeg ret overbevist om, at den var da vi købte den for et ½ år siden, men jeg tjekker selvfølgelig i aften, når min mand er hjemme med bilen.

Anmeld

8. oktober 2011

mortilflere

Anirak skriver:

Det er jeg ret overbevist om, at den var da vi købte den for et ½ år siden, men jeg tjekker selvfølgelig i aften, når min mand er hjemme med bilen.

Du skriver den er 5 år gammel jeg kan ik huske om det er 5 eller 6 år siden der kom nye godkendelse regler , men den jeg har fra de små var ik godkendt mere og den var ca 6 

Anmeld

8. oktober 2011

Anirak

mortilflere skriver:

Du skriver den er 5 år gammel jeg kan ik huske om det er 5 eller 6 år siden der kom nye godkendelse regler , men den jeg har fra de små var ik godkendt mere og den var ca 6 

Da vi som nævnt har købt den brugt, kan jeg ikke huske præcist hvornår den er købt første gang - men tjekker som sagt i aften.

Anmeld

8. oktober 2011

mortilflere

Anirak skriver:

Da vi som nævnt har købt den brugt, kan jeg ikke huske præcist hvornår den er købt første gang - men tjekker som sagt i aften.

det var ikke for at ødelægge din salgs tråd 

Anmeld

8. oktober 2011

Anirak

mortilflere skriver:

det var ikke for at ødelægge din salgs tråd 

Den er godkendt. I brugsanvisningen står der ECE (R)-44-03, og ifølge sikkertrafik.dk er den godkendt.

Anmeld

9. oktober 2011

mortilflere

Anirak skriver:

Den er godkendt. I brugsanvisningen står der ECE (R)-44-03, og ifølge sikkertrafik.dk er den godkendt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.