Operation: Brug baby.dks kategorier :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.126 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Baby.dk er på det sidste vokset og vi har fået mange nye dejlige ansigter, der debaterer flittigt herinde. SÅ SKØNT OG DEJLIGT!! Vi elsker jer!

PÅ det seneste har jeg observeret at der er mange der ikke helt får brugt kategorierne så meget som de burde blive brugt, så det vil vi i Staff slå et slag for i den kommende tid.

Kategorierne er lavet for at alle vores medlemmer, nemt kan finde debatter og information omkring de emner de har interesse for og det er derfor vigtigt lige at bruge de 30 sekunder på at placere et nyt indlæg i en passende kategori. - Altså ikke bare bruge Ordet er Frit til alting.

HVAD SKAL ORDET ER FRIT så bruges til? (tænker du måske)
Som kategorinavnet siger, er ordet jo som sådan frit. Men prøv at tænke kategorien som: De ting, som du ikke kan finde en passende kategori til. - Altså endestationen, når du har brugt de ekstra 20-30 sekunder på at oprette et indlæg, ved at kategorisere det.

På den måde kan din tråd blive brugt længe fremover, da folk vil opdagede den, når de skal søge info om et givent emne.

Det er ALDRIG personligt, når der bliver flyttet en tråd og du får naturligvis notifikationer osv, når din tråd er blevet flyttet.

Vi håber rigtig meget at alle jer dejlige kvindemennesker (og vores enkelte mænner) vil bakke op om at få brugt vores kategorier aktivt. - Samtidig skal det jo siges, at vi ALTID kan kontaktes, hvis du sidder med en idé til en debat kategori der mangler på sitet.

Så bak op om os Vi gør vores bedste og forsøger altid at gøre baby.dk til det bedste sted at 'hænge ud' på nettet.

Rigtig dejlig dag til jer alle!

Zafir - Chefen på baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Frøken J.

Hvad med en kategori der hedder økonomi? Eller en der hedder uddannelse? Altså ikke sådan noget studerende med børn, men bare uddannelse i sig selv?

Anmeld

8. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvad med en kategori der hedder økonomi? Eller en der hedder uddannelse? Altså ikke sådan noget studerende med børn, men bare uddannelse i sig selv?

Jeg går videre med kategori forslag til Staff. Men jeg synes det er en Gud idé. Der er tit tråde af den stil du skriver der. :-)

Anmeld

8. oktober 2011

klmf

Frøken J. skriver:

Det er jo efterhånden en klassiker

Anmeld

8. oktober 2011

Lisbeth1985

Hvad med en kategori, der hedder adoption? Det er vi flere, der mangler

Anmeld

8. oktober 2011

4kløver

Måske en der hedder Stem på mig.

Anmeld

18. oktober 2011

eElak

Så vil jeg spørge om noget helt andet... :-) 

er det meningen at "listen" med låste tråde øverst i ORF skal vokse?
Nu er der 6 låste tråde, og mit indtryk var at nogle af dem kun var meningen skulle stå der i nogle uger... det er noget tid siden nu :-)

ingen brok - bare en undren, for de tager da også noget plads efterhånden :-) 

Anmeld

18. oktober 2011

Stumpen

4kløver skriver:

Måske en der hedder Stem på mig.

eller mit barn/børn...

Anmeld

18. oktober 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
KaLee skriver:

Så vil jeg spørge om noget helt andet... :-) 

er det meningen at "listen" med låste tråde øverst i ORF skal vokse?
Nu er der 6 låste tråde, og mit indtryk var at nogle af dem kun var meningen skulle stå der i nogle uger... det er noget tid siden nu :-)

ingen brok - bare en undren, for de tager da også noget plads efterhånden :-) 

Havde du ikke spurgt havde jeg

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

3. marts 2012

gonefishing

Moderator skriver:

Baby.dk er på det sidste vokset og vi har fået mange nye dejlige ansigter, der debaterer flittigt herinde. SÅ SKØNT OG DEJLIGT!! Vi elsker jer!

PÅ det seneste har jeg observeret at der er mange der ikke helt får brugt kategorierne så meget som de burde blive brugt, så det vil vi i Staff slå et slag for i den kommende tid.

Kategorierne er lavet for at alle vores medlemmer, nemt kan finde debatter og information omkring de emner de har interesse for og det er derfor vigtigt lige at bruge de 30 sekunder på at placere et nyt indlæg i en passende kategori. - Altså ikke bare bruge Ordet er Frit til alting.

HVAD SKAL ORDET ER FRIT så bruges til? (tænker du måske)
Som kategorinavnet siger, er ordet jo som sådan frit. Men prøv at tænke kategorien som: De ting, som du ikke kan finde en passende kategori til. - Altså endestationen, når du har brugt de ekstra 20-30 sekunder på at oprette et indlæg, ved at kategorisere det.

På den måde kan din tråd blive brugt længe fremover, da folk vil opdagede den, når de skal søge info om et givent emne.

Det er ALDRIG personligt, når der bliver flyttet en tråd og du får naturligvis notifikationer osv, når din tråd er blevet flyttet.

Vi håber rigtig meget at alle jer dejlige kvindemennesker (og vores enkelte mænner) vil bakke op om at få brugt vores kategorier aktivt. - Samtidig skal det jo siges, at vi ALTID kan kontaktes, hvis du sidder med en idé til en debat kategori der mangler på sitet.

Så bak op om os Vi gør vores bedste og forsøger altid at gøre baby.dk til det bedste sted at 'hænge ud' på nettet.

Rigtig dejlig dag til jer alle!

Zafir - Chefen på baby.dk

Jeg tænkte på at oprette en tråd om tøj altså ikke salg og køb. Men problemer med tøj str mæssigt, mærke og hvad der er godt og hvad der er dårligt efter 3 gange i vaskemaskinen.

Hvor ville det være henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.