av av av!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Regitze&Anders

Har haft en meget dyb navle inden jeg blev gravid og nu den altså ved at "poppe ud" Og syntes til at jeg bliver meget øm omkring min navle altså virkelig så øm at det endda gør ondt hvis jeg går for hurtigt ! Det kommer lige i perioder ? Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Frøken J.

Regitze&Anders skriver:

Har haft en meget dyb navle inden jeg blev gravid og nu den altså ved at "poppe ud" Og syntes til at jeg bliver meget øm omkring min navle altså virkelig så øm at det endda gør ondt hvis jeg går for hurtigt ! Det kommer lige i perioder ? Er det normalt?

Uden at ahve prøvet dte, så tror jeg, at det er meget normalt. Den bliver jo skubbet ud af sin vante position

Anmeld

8. oktober 2011

twinboys

avs avs ja godt spørgsmål min nåede det ikke da jeg fødte i uge 25 men tror da godt på at det er det du mærker

Anmeld

8. oktober 2011

Madam Blå

Regitze&Anders skriver:

Ja, det gjorde min også. Den blev strukket ud over en nat, og fuck hvor gjorde det ondt! Den kan stadig gøre rigtig ondt, og huden, som før var inde i navlen er vildt øm.. Så jeg tror det er meget normalt

Anmeld

8. oktober 2011

Miss P

Så er vi to... Min navle, ja det ligner sku´ikke min navle mere.. griner

Den er øm... Husk på alt det pres der er indenfra... Ja det er jo på det hele, indvolde, muskler og hud..

Men tænk på, at det er det hele værd. Vi må lide for skønhederne

Anmeld

8. oktober 2011

Mor til Ella

Regitze&Anders skriver:

Tror det er normalt. Min gør også "ondt", det føles faktisk som om at den er blå inden under huden, synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.