Helt grædefærdig :( hjæælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 39 og derfor ret højgravid. Mit problem er at jeg får ekstreme smerter når babyen bevæger sig derinde. Det føles som om baby ødelægger noget derinde hver gang og sprænger mit maveskind og er blevet så slemt nu den sidste uge at jeg frygter den mindste bevægelse fra baby. Når han/hun virkerlig holder fest derinde om aftenen kan jeg ikke andet end ligge helt stille og græde. Det gør så ubeskriveligt ondt! Er der noget at stille op eller skal jeg bare bide det i mig i 2-3 uger endnu? (ved jo ikke om jeg går to uger over)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

twiggi

Ring til FG :-)SÅ ondt må det ikke gøre.Knus

Anmeld

7. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er i uge 39 og derfor ret højgravid. Mit problem er at jeg får ekstreme smerter når babyen bevæger sig derinde. Det føles som om baby ødelægger noget derinde hver gang og sprænger mit maveskind og er blevet så slemt nu den sidste uge at jeg frygter den mindste bevægelse fra baby. Når han/hun virkerlig holder fest derinde om aftenen kan jeg ikke andet end ligge helt stille og græde. Det gør så ubeskriveligt ondt! Er der noget at stille op eller skal jeg bare bide det i mig i 2-3 uger endnu? (ved jo ikke om jeg går to uger over)

Jeg vil bestemt også anbefale at ringe til FG...det må sørme ikke gøre så ondt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2011

Tvillingemor80

Stemmer i med koret - ring til FG - det gjorde på intet tidspunkt direktet ondt da jeg var gravid, og jeg havde trods alt to stk derinde..

Held og lykke med det og en

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg troede bare det var normalt når baby fyldte det hele. Men føler virkelig det blevet slemt nu og som der faktisk ikke er plads længere jeg kan ikke rigtigt forklare følelsen. Men har aldrig oplevet noget lignende i hvert fald. Føles lidt som om min mavesæk er ved at eksplodere når den lille bevæger sig samtidigt med det strækker så meget i mit maveskind at det på kanten til at revne.

Anmeld

8. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg troede bare det var normalt når baby fyldte det hele. Men føler virkelig det blevet slemt nu og som der faktisk ikke er plads længere jeg kan ikke rigtigt forklare følelsen. Men har aldrig oplevet noget lignende i hvert fald. Føles lidt som om min mavesæk er ved at eksplodere når den lille bevæger sig samtidigt med det strækker så meget i mit maveskind at det på kanten til at revne.

Du kan jo godt være meget kort i stykket mellem bunden af bækkenet og op til ribbenene.
Sig mig...er det fra mavesækken, smerterne kommer?

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym trådstarter

Smerterne kommer kun når baby bevæger sig. Men det føles som om smerterne sidder i mavesækken og maveskindet. Altså som om baby er ved at ødelægge mavesækken.

Anmeld

8. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

Anonym skriver:

Smerterne kommer kun når baby bevæger sig. Men det føles som om smerterne sidder i mavesækken og maveskindet. Altså som om baby er ved at ødelægge mavesækken.

synes bestemt du skal ringe til fødegangen

Anmeld

8. oktober 2011

eliasogmor

Anonym skriver:

hvordan går det??

Anmeld

8. oktober 2011

Mikkel's mor <3

fik du ringet til fg ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.