update på "muligvis gang i sagerne"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

ano14316

Det er gang i sagerne.. 

Jeg har nu veer... meget - synes jeg.. jeg har været på føde gangen og har åbnet mig 3 cm. 

Men de synes det var bedst hvis jeg kunne tage hjem og blive lidt distraheret... Men FUCK hvor gør det ondt... og det her indlæg har snart taget lang tid og skrive...

På vej til fødegangen gik vandet... 

så næste gang i hører fra mig, har jeg forhåbentlig fået mit dejlige barn i armene.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Ranarupta

Ej hvor er det bare spændende!
Rigtigt god fødsel!

Anmeld

7. oktober 2011

Sees

YAY - hep hep hep hep!

Anmeld

7. oktober 2011

Ka+Ma=Be

ano14316 skriver:

Det er gang i sagerne.. 

Jeg har nu veer... meget - synes jeg.. jeg har været på føde gangen og har åbnet mig 3 cm. 

Men de synes det var bedst hvis jeg kunne tage hjem og blive lidt distraheret... Men FUCK hvor gør det ondt... og det her indlæg har snart taget lang tid og skrive...

så næste gang i hører fra mig, har jeg forhåbentlig fået mit dejlige barn i armene.. 

Deejlig opdatering! Ønsker dig rigtig god fødsel.  Ser frem til billeder af en skøn guldklump!  

Anmeld

7. oktober 2011

Chevro

Sikke da en dejlig opdatering at læse inden sengetid! Du ønskes en rigtig god fødsel herfra.

Anmeld

7. oktober 2011

VIPpigen

Uhh, rigtig god fødsel... Fik du ikke at vide om du måtte drikke en halv øl med manden?? Det gjorde jeg af både jordemoder og bagvagt, så kunne kroppen slappe lidt af Vil dog ikke råde dig til det hvis jordemoder ikke har sagt go' for det

Anmeld

7. oktober 2011

Clisolka

Hvor spændende! Du får lige en masse vestøv i din retning 

Anmeld

7. oktober 2011

4kløver

hvor godt..

Anmeld

7. oktober 2011

Isabella_mor

hav en dejlig fødsel  

Anmeld

7. oktober 2011

SussieThyssen

ano14316 skriver:

Det er gang i sagerne.. 

Uhh masser af ve-støv herfra..og held og lykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.