Synker maven altid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.067 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Glad Giraf

Ja som overskriften lyder... Synker maven altid??Jeg har nu tre dage til termin, og min mave sidder stadig utrolig højt... Tænker bare at den burde være faldet lidt ned?Eller kommer det kun lige inden fødslen? Hvornår sank jeres, altså hvor længe før i fødte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

SussieThyssen

Nina1988 skriver:

Ja som overskriften lyder... Synker maven altid??Jeg har nu tre dage til termin, og min mave sidder stadig utrolig højt... Tænker bare at den burde være faldet lidt ned?Eller kommer det kun lige inden fødslen? Hvornår sank jeres, altså hvor længe før i fødte?

Det er meget forskelligt hvor meget den synker. Det hænger både sammen med moderens statur og barnets størrelse, og om man fx er 1. eller 3. gangsfødende.

Nogle synker først inden for det sidste døgns tid og andre flere uger før, og som sagt det er meget forskelligt hvor meget.

Man skal også lige huske at med den måde man udregner termin på i vore dage, så bliver ens termin faktisk lagt 2 uger før den "naturlige" termin, som reelt set ligger på sidste mens første dag + 9 mdr. minus en uge

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2011

Glad Giraf

SussieThyssen skriver:

Det er meget forskelligt hvor meget den synker. Det hænger både sammen med moderens statur og barnets størrelse, og om man fx er 1. eller 3. gangsfødende.

Nogle synker først inden for det sidste døgns tid og andre flere uger før, og som sagt det er meget forskelligt hvor meget.

Man skal også lige huske at med den måde man udregner termin på i vore dage, så bliver ens termin faktisk lagt 2 uger før den "naturlige" termin, som reelt set ligger på sidste mens første dag + 9 mdr. minus en uge

Kærligst
Sussie

Så det er ikke nødvendigvis tegn på at jeg går vildt meget Iver tid... Er jo ved at være lidt utålmodig

Anmeld

7. oktober 2011

132319

Min gjorde ikke men mine børn er født 34+1 og 36+6 så det er ikke til at vide om den havde gjort det hvis jeg var gået tiden ud

Anmeld

7. oktober 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Jamen det stemmer jo ikke Sussie Så skulle jeg have haft termin i midten af september, hvor min fastsatte er (var) 2. oktober..

Anmeld

7. oktober 2011

Frøken J.

Nina1988 skriver:

Så det er ikke nødvendigvis tegn på at jeg går vildt meget Iver tid... Er jo ved at være lidt utålmodig

Altså bare for at være lyseslukker Min mave har stået højt, og min termin er kommet og gået. Den er så sunket den sidste uge, men jeg har ikke født endnu og er 40+5 i dag.. Så tror ikke det har så meget at sige

Anmeld

7. oktober 2011

Glad Giraf

Frøken J. skriver:

Altså bare for at være lyseslukker Min mave har stået højt, og min termin er kommet og gået. Den er så sunket den sidste uge, men jeg har ikke født endnu og er 40+5 i dag.. Så tror ikke det har så meget at sige

Arh altså håber bare ikk vi skal vente 14 dage ekstra

sender lige lidt ve støv din vej

Anmeld

7. oktober 2011

Raj

Nina1988 skriver:

Min mave stod højt lige indtil fødslen og det var så sent som 41+0

Anmeld

7. oktober 2011

SussieThyssen

Nina1988 skriver:

Nej..det har intet med det at gøre

Anmeld

7. oktober 2011

SussieThyssen

Frøken J. skriver:

Jamen det stemmer jo ikke Sussie Så skulle jeg have haft termin i midten af september, hvor min fastsatte er (var) 2. oktober..

LOL..nej det der så kan vælte det er hvis man fx har længere intervaller mellem mens, sådan som fx jeg har

Så i virkeligheden er der nok ingen metode, der er 100% sikker, hverken den nye eller den gamle. Jeg gav også min læge grå hår i hovedet, da de skulle beregne terminer på mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.