Opdatering på minimoslerens vægt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Sof

Vi var jo til vækstscanning for 2 uger siden, hvor vægten sagde 909g og det hed så minus 22% 

Siden synes jeg så min mave virkelig er vokset, ikke uden på, men inden i og har virkelig følt mig udspilet, tung og begyndende besværet, men havde ret dårlig samvittighed over at have det sådan når han ikke engang var så stor som han burde 

Derudover var han også ret så stille derinde Sparkene var hårdere, men der var ikke særlig mange, men min mave var til gen gæld stenhård stort set hele tiden  

I dag var vi så til vækstscanning og nu forstår jeg det hele meget bedre

Min søde lille bitte basse synes da bare at han skal lave et kæmpe vægtspring på + 675g siden sidste scanning og vejer nu 1584g, så nu forstår jeg meget bedre at jeg ikke har følt at der var plads i min mave og at han har været så stille.

Han er jo vokset som en gal derinde Men fra at ligge på -22%, så er han nu oppe på +5,4% så det er noget af et spring han har taget og både læge og hende der scannede synes også det var vildt  

Jeg skal dog til endnu en scanning og lægesamtale i uge 36, men det er for at tjekke at han ikke bliver kæmpe stor og for at se hvordan han ligger, så jeg ikke ender med så frygtelig en fødsel som jeg havde med Silje  

Men alt i alt må man sige at han trives i bedste velgående og at jeg er meget glad for at vi var enige om at vente med at købe småt tøj til vi var mere sikre på den endelig størrelse, tror bestemt at det vi har i 56 og 62 er helt fint til den unge mand derinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Janni.

God dreng! Dejligt at han har taget på igen 

Anmeld

7. oktober 2011

Sof

Janni. skriver:

God dreng! Dejligt at han har taget på igen 

Ja, det er rigtig rart, men han har godt nok haft travlt 

Anmeld

7. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Sof skriver:

Vi var jo til vækstscanning for 2 uger siden, hvor vægten sagde 909g og det hed så minus 22% 

Siden synes jeg så min mave virkelig er vokset, ikke uden på, men inden i og har virkelig følt mig udspilet, tung og begyndende besværet, men havde ret dårlig samvittighed over at have det sådan når han ikke engang var så stor som han burde 

Derudover var han også ret så stille derinde Sparkene var hårdere, men der var ikke særlig mange, men min mave var til gen gæld stenhård stort set hele tiden  

I dag var vi så til vækstscanning og nu forstår jeg det hele meget bedre

Min søde lille bitte basse synes da bare at han skal lave et kæmpe vægtspring på + 675g siden sidste scanning og vejer nu 1584g, så nu forstår jeg meget bedre at jeg ikke har følt at der var plads i min mave og at han har været så stille.

Han er jo vokset som en gal derinde Men fra at ligge på -22%, så er han nu oppe på +5,4% så det er noget af et spring han har taget og både læge og hende der scannede synes også det var vildt  

Jeg skal dog til endnu en scanning og lægesamtale i uge 36, men det er for at tjekke at han ikke bliver kæmpe stor og for at se hvordan han ligger, så jeg ikke ender med så frygtelig en fødsel som jeg havde med Silje  

Men alt i alt må man sige at han trives i bedste velgående og at jeg er meget glad for at vi var enige om at vente med at købe småt tøj til vi var mere sikre på den endelig størrelse, tror bestemt at det vi har i 56 og 62 er helt fint til den unge mand derinde 

Det var vel nok super dejligt

Så går man da bare lige en fredag lidt bedre i møde  

Anmeld

7. oktober 2011

Sof

Höör skriver:

Det var vel nok super dejligt

Så går man da bare lige en fredag lidt bedre i møde

Ja absolut, og alle bekymringer omkring at få en for lille bebs kan man pakke væk og så bare glæde sig til at han er klar til at se verdenen i stedet for at han skal ud inden han måske var helt klar 

Anmeld

7. oktober 2011

Janni.

Sof skriver:

Ja, det er rigtig rart, men han har godt nok haft travlt 

Uha ja, han har sørme da haft travlt 

Anmeld

7. oktober 2011

Sof

Janni. skriver:

Uha ja, han har sørme da haft travlt 

Det må man sige, men det er som om han har slappet mere af de sidste par dage, så det er fint. Bare han følger den nu, så bliver han nok omkring de 4 kg til terminen 

Anmeld

7. oktober 2011

K&S

Hold da op, han har haft travlt den lille mand, men skønt at han nu vejer lige det han skal - det må være dejligt for jer...!

Anmeld

7. oktober 2011

Sof

K&S skriver:

Hold da op, han har haft travlt den lille mand, men skønt at han nu vejer lige det han skal - det må være dejligt for jer...!

Det er rigtig dejligt, så skal han bare holde den og ikke blive kæmpe stor, men det tror jeg nu nok han skal

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

Det var da helt vildt som han kunne vokse lige pludselig

Men dejligt, så skal I ikke gå og bekymre jer mere, tillykke med den fine vægt nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.