Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
stm2812 skriver: min mave begyndte ikke at bule før omkring uge 21, så det er utrolig forskelligt hvordan det er. Og jeg var heller ikke en af dem med en kæmpe mave igennem graviditeten, men fik da en pige på 2940g og 50cm så hun var jo stadig helt perfekt <3 De er opmærksomme på størrelsen både til scanninger og ved jdm så I kan tage det helt roligt
min mave begyndte ikke at bule før omkring uge 21, så det er utrolig forskelligt hvordan det er.
Og jeg var heller ikke en af dem med en kæmpe mave igennem graviditeten, men fik da en pige på 2940g og 50cm så hun var jo stadig helt perfekt <3 De er opmærksomme på størrelsen både til scanninger og ved jdm så I kan tage det helt roligt
det er såmænd heller ikke for at jeg er specielt bekymret men synes bare ikke maven ser så stor ud
MVH
Den kommende far
http://babydutten.blogspot.com/2011/10/18-0-et-par-dage.html
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hehe nej og det er nu noget sjovere når der kommer en større bule på. Jeg var selv meget træt af det, da man jo meget gerne vil vise mavsen frem og stollt strutte med den (;
stm2812 skriver: hehe nej og det er nu noget sjovere når der kommer en større bule på. Jeg var selv meget træt af det, da man jo meget gerne vil vise mavsen frem og stollt strutte med den (;
sådan har min kæreste det også hun kan blive helt sur når folk ikke kan se hun er gravid
Lone_mor skriver: De måler bla hovedet størrelse for at udregne fostrets alder samt at de gennemgår forstret. de ser hvor moderkagen ligger og om mængden af fostervand er normalt. hører om hjertet slår. så i får baby at se igen
ja det bliver dejligt tror nu ikke vi får de store overraskelser da vi har set meget af det de vil gennemgåtil kønsscanning for halvanden uge siden
Den kommende far skriver: ja det bliver dejligt tror nu ikke vi får de store overraskelser da vi har set meget af det de vil gennemgåtil kønsscanning for halvanden uge siden MVH Den kommende far http://babydutten.blogspot.com/2011/10/18-0-et-par-dage.html
hehe, i har godt nok også set ham meget den sidste tid
Lone_mor skriver: hehe, i har godt nok også set ham meget den sidste tid
ja det kan man vist roligt sige d. 17 er det 4. gang på ca halvanden måned
Den kommende far skriver: ja det kan man vist roligt sige d. 17 er det 4. gang på ca halvanden måned MVH Den kommende far http://babydutten.blogspot.com/2011/10/18-0-et-par-dage.html
har i selv betalt for alle de ekstra scanninger?
Lone_mor skriver: har i selv betalt for alle de ekstra scanninger?
vi betalte selv for kønsscanningen men de har kønsgaranti så vi kunne komme gratis til de andre scanninger indtil de kunne sige kønnet
Den er ikke stor nej, men det er meget normalt når det er første gang. Jeg kunne ikke selv se at jeg var gravid og andre heller ikke før tæt på termin Men man kan skam godt se det ikke bare er hvalpefedt hehe...
Dansker I Holland skriver: Den er ikke stor nej, men det er meget normalt når det er første gang. Jeg kunne ikke selv se at jeg var gravid og andre heller ikke før tæt på termin Men man kan skam godt se det ikke bare er hvalpefedt hehe...
hehe men mon ikke den tager fat inden længe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128