Twinboys el. andre DP'er..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, tænke A eller B! JEG ER HYSTERISK SKUFFET!

Min søn er den "ældste" i hans DP, forstået på den måde han har været der længst - men er dog den yngste. Jeg er begyndt at snakke med en af de andre forældre, der er forældre til en af drengene vores søn leger godt med. Nu begynder kritiker at havle ind over mig.

Punkt 1: DP'eren har sagt hun synes vores søn bliver passet meget af bedsteforældrene - han overnatter en gang om ugen, også spiser vi måske en gang om ugen hos dem! GRUNDEN: Hans farfar har igennem hele hans levetid været meget kræftsygdomme, og det eneste der holder ham ved godt mod er tid sammen med vores søn!

Punkt 2: Siger til de andre forældre hun er nød til at holde mig i øerne nu hvor jeg er ung mor - og hun skal hjælpe med "opdragelse" - OG DET PASSER BARE IKKE! VORES SØN ER NÆSTEN ET EMMA GAD BARN!

Punkt 3: Hun snakker negativt om forældre til vores søn "bedste ven" - og den for ikke for lidt!..

Punkt 4: Holder to af børnene fri, (der er fire) - prøver hun at lokke forældrene til de to andre børn til at få børnene passet så hun kan holde fri den dag

Punkt 5: En af børnene går og slår de andre børn, hun gør intet, vores søn har blå mærker osv når jeg henter ham..
Hvad lån jeg gøre? Er dybt ulykkelig og har lyst at ringe og sige at hun ikke skal forvente vores søn på mandag - men hvad kan jeg gøre på længere sigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

OG HAN EEEEEELSKER HANS BEDSTEFORÆLDRE

Anmeld

7. oktober 2011

Juvelen

Ville da nok ringe til dagplejekontoret og få en snak med dem om hvad der er rimeligt - sådan på en pæn måde. Det er ikke i orden at hun snakker om dig eller dit barn på den måde til de øvrige forældre eller omvendt. Det er jo ikke deres sag.

Anmeld

7. oktober 2011

twinboys

Hejsa ring til mig... så vil jeg gerne hjælpe... send mig en pb... jeg skal nok holde dig ano...

Majbritt

Anmeld

7. oktober 2011

TaAsJu

Der er noget der hedder tavshedspligt som hun skal overholde.

Og det kommer enlig ikke hende ved hvor meget jeres søn er ved bedstemor og bedstefar.. syntes det er dejligt i bruger så meget tid der når det nu betyder så meget for farfar..  og det kommer til og betyder alt i verden for bette mand når farfar engang går bort...

Jeg ville også ringe ind og snakke med dem inde på dagplejekontoret.. for der er visse ting hun ikke skal eller har ret til og blande sig i!!!!

Anmeld

7. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

- hun skal da sletslet ikke afgøre hvornår og hvor jeres barn bliver passet! men den med opdragelsen synes jeg nu er noget mere personligt, og jeg er næsten bange for at jeg havde fyret hende en vis hun havde sagt det til mig, og jeg var blevet SÅ rasende at hun slet ikke havde været i tvivl om at hun gik over min grænse! Jeg synes du skal som det første mandag morgen ringe til dagplejekontoret i din kommune, og fortælle dem dine frustrationer lige som du skriver dem her inde, og havde det været mig havde de fået afvide at mit barn ikke kom i dagpleje mere før der var en ny plads! - held og lykke og håber det bedste for jer

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Hejsa ring til mig... så vil jeg gerne hjælpe... send mig en pb... jeg skal nok holde dig ano...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.