Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, tænke A eller B! JEG ER HYSTERISK SKUFFET!

Min søn er den "ældste" i hans DP, forstået på den måde han har været der længst - men er dog den yngste. Jeg er begyndt at snakke med en af de andre forældre, der er forældre til en af drengene vores søn leger godt med. Nu begynder kritiker at havle ind over mig.
Punkt 1: DP'eren har sagt hun synes vores søn bliver passet meget af bedsteforældrene - han overnatter en gang om ugen, også spiser vi måske en gang om ugen hos dem!
GRUNDEN: Hans farfar har igennem hele hans levetid været meget kræftsygdomme, og det eneste der holder ham ved godt mod er tid sammen med vores søn!Punkt 2: Siger til de andre forældre hun er nød til at holde mig i øerne nu hvor jeg er ung mor - og hun skal hjælpe med "opdragelse" - OG DET PASSER BARE IKKE! VORES SØN ER NÆSTEN ET EMMA GAD BARN!
Punkt 3: Hun snakker negativt om forældre til vores søn "bedste ven" - og den for ikke for lidt!..
Punkt 4: Holder to af børnene fri, (der er fire) - prøver hun at lokke forældrene til de to andre børn til at få børnene passet så hun kan holde fri den dag

Punkt 5: En af børnene går og slår de andre børn, hun gør intet, vores søn har blå mærker osv når jeg henter ham..

Hvad lån jeg gøre? Er dybt ulykkelig og har lyst at ringe og sige at hun ikke skal forvente vores søn på mandag - men hvad kan jeg gøre på længere sigt?
Anmeld