Første lægebesøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal til mit 1. Lægebesøg når jeg er i 10. uge - nogle der kan fortælle hvad der skal ske der? :-) Jeg er ret spændt, og ville ønske det var nu! Er bare så nysgerrig, så håber der er nogle der ved mere end jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

DinNabo

Anonym skriver:

Jeg skal til mit 1. Lægebesøg når jeg er i 10. uge - nogle der kan fortælle hvad der skal ske der? :-) Jeg er ret spændt, og ville ønske det var nu! Er bare så nysgerrig, så håber der er nogle der ved mere end jeg.

Har ikke været det endnu. så jeg er lige så spændt om dig

Anmeld

7. oktober 2011

Kruse90

Jeg var til det i onsdags

Jeg fik taget 4 glas blodprøver Målt blodtryk som var 100/70 Så helt perfekt.
Derudover snakkede vi om hvor jeg ville føde og det blev tilført på vandrejournalen som også blevet lavet og som jeg fik med hjem

Min læge sagde at hun normalt laver en gynækologisk undersøgelse og tilbød mig den også, men hun syntes ikke det var nødvendigt i det jeg havde set baby to gange til tidlig scanning og altså være i behandling
Og så skulle jeg have en morgen urinprøve med, hvor de tjekker for protein, blod osv. i urinen

Held og lykke
Det er fantastisk at få sin vandrejournal med hjem

Kram Carina 9+5

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er det en man har kæresten med til, eller er det nok med sig selv :-)

Anmeld

7. oktober 2011

Kruse90

Anonym skriver:

Er det en man har kæresten med til, eller er det nok med sig selv :-)

Jeg var alene afsted
Det er ikke nødvendigt at kæresten er med, men det er jo frit valg

Anmeld

13. oktober 2011

Miss Juul

Har pt. været til 4 undersøgelser på 10 uger, så hvilken en af dem der går for at være førrste undersøgelse ved jeg ikke

Men ihvertfald har jeg fået gyn. undersøgelse, blodprøve, blodtryk, tjekket urin, taget en graviditets test også, lavt vandrejournalen, valg af fødested, fået en masse vejledning omk. gener, andre undersøgelser, vitaminer osv.

Pga. er 2 tidlige scanninger blev jeg lige flyttet en måned tilbage i termin(hvilket ik gav mening) og så 14 dage frem igen, så det hele blev udskudt og foregik over flere undersøgelser, tror nok det er meningen det kun skal være over 1-2 undersøgelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.