Fødselsforberedelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.526 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Timmner

Ja som jeg har skrevet. Nu er jeg i uge 31 og synes tiden nærmer sig, Går i til fødselsforberedelse? jeg har snakket med min jormorer om det og har fået nogle kurser jeg kan tage hvis jeg vil. hvad med jer hvordan gjorde i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Sabine...!

det var jeg ikke på.. vidste ikke at man kunne komme på sådan nogle kurser

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

Vi blev sendt på noget fødselsforberedelse på sygehuset.

Det var ok, men fik det helt vilde ud af det. VI skulle se en video om en fødsel, og må indrømme at jeg faktisk helst ville have været foruden

Anmeld

7. oktober 2011

Nadia&Daniel

Timmner skriver:

Ja som jeg har skrevet. Nu er jeg i uge 31 og synes tiden nærmer sig, Går i til fødselsforberedelse? jeg har snakket med min jormorer om det og har fået nogle kurser jeg kan tage hvis jeg vil. hvad med jer hvordan gjorde i ?

Vi gjorde på Gentofte - det hed Familieeftermiddag og var gratis.. Dog var det spild af tid for os, for jeg fik fortaget kejsersnit, og det høre man jo ikke om..

Anmeld

7. oktober 2011

Camillee

Nej jeg var ikke til fødselsforberedeslse.
jeg nåede det ikke, jeg fødte før tid.
og jeg er ikke sikker på at jeg har tænkt mig at gøre det denne gang (:

Anmeld

7. oktober 2011

Wimmie

Timmner skriver:

Jeg går med de samme tanker - var til jordemoder i går og hun spurgte om det var noget vi ville...jeg ved det faktisk ikke helt

Måske det er lidt overflødigt? Jeg lærer jo sikkert at føde når det er, hehe... men det kan da være man kunne få nogle gode tips

Derudover er det i vores arbejdstid, så det bliver lidt besværligt...

Anmeld

7. oktober 2011

Koen.

Vi var til det med den første og syntes faktisk det var spild af tid denne gang gider jeg ikke

Anmeld

7. oktober 2011

Wimmie

Nessie skriver:

Vi blev sendt på noget fødselsforberedelse på sygehuset.

Det var ok, men fik det helt vilde ud af det. VI skulle se en video om en fødsel, og må indrømme at jeg faktisk helst ville have været foruden

Hehe, det lyder lidt for nemt bare at vise en video...jeg tænker at så kan man sikkert bare finde nogle videoer på Youtube - der kan man jo efterhånden lære alt

Jeg overvejer nemlig også om det kan betale sig i forhold til hvad man får ud af det...

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

Wimmie skriver:

Hehe, det lyder lidt for nemt bare at vise en video...jeg tænker at så kan man sikkert bare finde nogle videoer på Youtube - der kan man jo efterhånden lære alt

Jeg overvejer nemlig også om det kan betale sig i forhold til hvad man får ud af det...

De talte sådan set kun om når veerne går i gang, og var ret forvirrede, når jeg spurgte hvad der skulle ske når man skulle sættes i gang, det kunne de ikke rigtig svare på. Kejsersnit blev der vist slet ikke fortalt noget om.

Synes egentlig det var lidt spild af tid. Tror kun at jeg blev lidt mere nervøs for fødslen, end jeg allerede var, så tror ikke vi gider tage med en anden gang

Anmeld

8. oktober 2011

inpe

jeg gik til fødselsforberedelse i vand, da jeg ventede den første, men her anden gang gjorte jeg ikke, mest nok fordi tilbudede var dårlige her i området, og at det i vand bare ikke passede med min termin, jeg kunne deltage 3 gange i den gruppe der skulle føde i juni, og jeg skulle føde i juli, og jeg ville ikke betale 750 kr for tre gange, når det normalt er 8 gange, så jeg valgte det det fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.