Madlog, kom frisk. ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej Kvinder/Piger..

Jeg er nu 30+ uger henne og har taget 10,6 kg på.

Jeg er lige startet på madlog (ikke for at tabe mig!) for at forsøge at kontrollere at der ikke ryger alt for mange yderligere kg på de sidste 10 uger. Desuden er jeg så super motiveret for at komme til at se læks ud efter graviditeten, og derfor har jeg oprettet en gruppe til os der gerne vil af med graviditetskiloene hurtigt efter fødslen. 

Så alle der har født (underordnet hvornår) og stadig kæmper med de ekstra kg, er meget velkomne til at melde sig ind. 

Gruppen hedder: Væk med kiloene efter en graviditet

Jeg er anonym så det kun er dem der har madlog der kan se hvem jeg er.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej Kvinder/Piger..

Jeg er lige startet på madlog (ikke for at tabe mig!) for at forsøge at kontrollere at der ikke ryger alt for mange yderligere kg på de sidste 10 uger. Desuden er jeg så super motiveret for at komme til at se læks ud efter graviditeten, og derfor har jeg oprettet en gruppe til os der gerne vil af med graviditetskiloene hurtigt efter fødslen. 

Så alle der har født (underordnet hvornår) og stadig kæmper med de ekstra kg, er meget velkomne til at melde sig ind. 

Jeg vil gerne være med, men der går nok lige lidt inden jeg er aktiv. Skal lige føde og på plads med baby først Jeg prøver lige at se om jeg kan finde den derind.. 

Anmeld

8. oktober 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej Kvinder/Piger..

Jeg kan ikke finde den, tror du skal sende en invite, hvis det er en lukket gruppe.. Jeg hedder Preggers derinde  

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Jeg kan ikke finde den, tror du skal sende en invite, hvis det er en lukket gruppe.. Jeg hedder Preggers derinde  

Ved ikke om jeg har gjort det rigtigt, men tror du er inviteret nu.. 

Og heeeelt fair, hvis der går lidt før aktivitetsniveauet er i top. Håber du snart føder! 

Anmeld

9. oktober 2011

Mamalou

Må jeg spørge hvordan det Madlog fungerer?

Jeg har hørt flere nævne det herinde - og jeg vil rigtig gerne tabe mig, så måske det skulle prøves?

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Må jeg spørge hvordan det Madlog fungerer?

Jeg har hørt flere nævne det herinde - og jeg vil rigtig gerne tabe mig, så måske det skulle prøves?

Man kan få en gratis prøvedag derinde, så kan du jo se om det er noget for dig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.