Glukosebelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

<3

gik fint Jeg fik så fine tal - som jeg også regnede med! Så jeg har tilbragt resten af dagen med at spise efter fastningen - brr!

Kh Kirsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

GitteC78

Det er dejligt at høre. Blev du syg af det? Jeg skal også snart have bestilt tid hos lægen til det, glæder mig ikke for sidst blev jeg såååå syg og var sååå træt....

Anmeld

7. oktober 2011

<3

GitteC78 skriver:

Det er dejligt at høre. Blev du syg af det? Jeg skal også snart have bestilt tid hos lægen til det, glæder mig ikke for sidst blev jeg såååå syg og var sååå træt....

Ja det gjorde jeg ogsåsidst men ikke den her gang var ret overskudsagtig og ovenpå - er vis på at du også vil klare den så fint!

Anmeld

7. oktober 2011

GitteC78

mrs X skriver:

Ja det gjorde jeg ogsåsidst men ikke den her gang var ret overskudsagtig og ovenpå - er vis på at du også vil klare den så fint!

Det er da dejligt for dig... Jeg håber også at jeg overlever denne gang, selv om sidst var hård.

Anmeld

7. oktober 2011

Magic1980

Dejligt det gik godt 

Jeg skal også men først omkring december måned pga sukkersyge i familien.

Hvordan syg kan man risikere blive af det? Kvalme eller hvordan?

Anmeld

7. oktober 2011

<3

GitteC78 skriver:

Det er da dejligt for dig... Jeg håber også at jeg overlever denne gang, selv om sidst var hård.

Krydser fingre for det går

Anmeld

7. oktober 2011

<3

Magic1980 skriver:

Dejligt det gik godt 

Jeg skal også men først omkring december måned pga sukkersyge i familien.

Hvordan syg kan man risikere blive af det? Kvalme eller hvordan?

Skal vist også I dec ja man kan få kvalme, gå sukkerkold, træthed og generelt ubehag pga sukkerchokket. De færeste fårDet dog så slemt...Kh Kirsten

Anmeld

8. oktober 2011

Magic1980

mrs X skriver:

Skal vist også I dec ja man kan få kvalme, gå sukkerkold, træthed og generelt ubehag pga sukkerchokket. De færeste fårDet dog så slemt...Kh Kirsten

OK jeg håber jeg klarer den uden for mange gener 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.