Ha! Så kan jeg lære at overlade tingene til de professionelle - jeg havde jo små-bekymret mig lidt over at min mave og symfysemål var så lille i forhold til andre gravide i uge 29, og det blev da gjort helt til skamme ved jordemoderbesøget i går 
Jeg havde hverken målt langt nok nede eller langt nok oppe, og i stedet for knap 23 cm som jeg målte det til, var mit symfysemål på 29 cm 
Hvordan jeg kunne måle så forkert er mig en gåde, men jeg stopper bare med selv at prøve fra nu af, hehe...
Så alt var i den skønneste orden, lillepigen ligger fint med hovedet nedad og fødderne inde bag mine ribben i venstre side (hvilket jeg sagtens kan mærke nu). Hun blev skønnet til ca. 1400 gram, hvilket er lige omkring gennemsnittet, så det er jo også perfekt 
Grunden til at min mave ikke ser så stor og gravid ud er åbenbart at jeg har så gode og stramme mavemuskler der "holder lige igen" på graviditetsmaven - men hun mente at det nok skulle komme.
Men det er da rart at vide at alle mine timer i Fitness World ikke har været forgæves...tænkt at jeg rent faktisk har mavemuskler 
Så alt er vel 
Anmeld