Helt knust...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Filuka

Så ringede tlf. og den søde dame fra klinikken måtte overbringe den dårlige nyhed... ingen af de 11 æg er blevet befrugtet, selv om de var flot modne og en fantastisk sædprøve... så næste skridt er ICSI. Kan slet ikke overskue det nu - har mest lyst til bare at sige at så skal jeg overhovedet ikke have børn. Trænger til at kunne bestemme selv og ikke klynge mig til håbet hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

maria_wlt

Et kæmpe 

Jeg kender intet det behandling men jeg kan da ihvertfald godt forstå følelsen af at give op..

Men gør det ikke Alt skal nok blive godt, og der kommer en baby ud til jer

Anmeld

7. oktober 2011

MorDk

Jeg føler virkelig med dig! Kraaaaaaaaaam!

Anmeld

7. oktober 2011

Line11

Filuka skriver:

Så ringede tlf. og den søde dame fra klinikken måtte overbringe den dårlige nyhed... ingen af de 11 æg er blevet befrugtet, selv om de var flot modne og en fantastisk sædprøve... så næste skridt er ICSI. Kan slet ikke overskue det nu - har mest lyst til bare at sige at så skal jeg overhovedet ikke have børn. Trænger til at kunne bestemme selv og ikke klynge mig til håbet hele tiden.

Årh søde det er jeg virkelig ked af 

Min kæreste og jeg er også igennem ICSI, og selvom æggene ikke "selv" befrugtes, synes jeg det er en stor trøst at vide inden de ringer, at alle æg i det mindste blev befrugtet og "bare" skal fortsætte udviklingen...

Jeg ved godt det er en ringe trøst, nu hvor I skal igennem det igen. Jeg håber bare I kommer ovenpå selvom det er svært og finder troen på det nok skal lykkes!! - for det skal det nok!!!

Kæmpe 

Anmeld

7. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Filuka skriver:

Det er jeg sørme ked af at høre søde.  Øv noget møg. Kan godt forstå, hvis du trænger til en pause fra behandling. Det er hårdt...

Anmeld

7. oktober 2011

Kay

Nøj det er jeg ked af at høre

kæmpe kæmpe  til dig...

Anmeld

7. oktober 2011

Lisbeth1985

Det gør mig virkelig ondt! Min mand og jeg fik samme besked ved vores sidste forsøg:-( Jeg ved,at intet kan trøste i dag,men jeg lover dig,at du bliver glad og får lyst til at forsøge igen,selvom det ikke føles sådan lige nu:-( Du er velkommen til at skrive en pb til mig,hvis du har lyst til at snakke. Mange kram fra Lisbeth

Anmeld

7. oktober 2011

Putomanen

Åhhh nej, det var slet ikke det jeg ville læse. Hvor er jeg bare ked af det på jeres vegne! Det var lige præcist det jeg selv frygtede for nogle dage side, og jeg var også selv blevet knust ved den besked.

Du må ikke miste håbet, det skal nok lykkes for jer!!!! Også selvom det ikke føles sådan lige nu.

Når i kommer igang med ICSI, så fører de selv sædcellen ind i ægget, og så er jeg sikker på, at du får masser af befrugtede og delte æg.

Ja, nu kommer jeg med en masse rationelle tanker, og det hjælper ingenting på følelser.

Kæmpe

Anmeld

7. oktober 2011

nielsen80

Ved der er intet jeg kan skrive som hjælper, så vil bare give dig et kæmpe. Føler virkelig med dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.