Jeres mening???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. januar 2009

Honningblomst

Hej piger...

Nå, nu vil jeg lige høre jeres mening..
Sagen er den af mine børns farfar har siddet i en stilling inden for tdc i over 40 år...nu skal han så ind og hilse på dronningen og for en medalje også...helt ærligt, så synes jeg det er noget mærkeligt noget...fordi man har siddet et sted i mange år, så er det vel ikke hverken mere eller mindre beundringsværdigt end alle andre mennesker som arbejder, klarer sig igennem fyringer, private kriser, nye job, uddannelse osv...er det ikke en smule forældet tankegang og måde at takke for tro tjeneste...sådan lidt Laura i matador.
Nå, men jeg tror nu jeg havde takket pænt nej og så håber og beder jeg til at jeg aldrig kommer til at sidde samme sted i 40 år...
Hvad mener I??

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Hej piger...

Nå, nu vil jeg lige høre jeres mening..
Sagen er den af mine børns farfar har siddet i en stilling inden for tdc i over 40 år...nu skal han så ind og hilse på dronningen og for en medalje også...helt ærligt, så synes jeg det er noget mærkeligt noget...fordi man har siddet et sted i mange år, så er det vel ikke hverken mere eller mindre beundringsværdigt end alle andre mennesker som arbejder, klarer sig igennem fyringer, private kriser, nye job, uddannelse osv...er det ikke en smule forældet tankegang og måde at takke for tro tjeneste...sådan lidt Laura i matador.
Nå, men jeg tror nu jeg havde takket pænt nej og så håber og beder jeg til at jeg aldrig kommer til at sidde samme sted i 40 år...
Hvad mener I??

Knus Eva...

Jeg syntes faktis det er rigtig fint, flot og godt at man følger denne 'forældet' tankegang

Gid det var mig, det er da bestemt noget at være stolt af.
Men som kosmetolog tror jeg ikke jeg sidder på samme stamme i 40 år.
Hvem ved

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

Chritinap skriver:

Jeg syntes faktis det er rigtig fint, flot og godt at man følger denne 'forældet' tankegang

Hvem ved

Er det rigtigt...jeg synes det er vildt sørgeligt at have siddet på samme arbejdesplads i så mange år....
Jeg håber aldrig jeg kommer til at sidde mere end 10 år samme sted...

Anmeld

30. januar 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Er det rigtigt...jeg synes det er vildt sørgeligt at have siddet på samme arbejdesplads i så mange år....
Jeg håber aldrig jeg kommer til at sidde mere end 10 år samme sted...

Ja, man jeg går også meget ind for at bevare 'gamle' traditioner, syntes snart det er det hyggeligste ved at leve. Forstå mig ret.
Er stadig und. Men der sker så mange nye ting hele tiden, og verdenen bliver en hel anden.

Gad da godt jeg kunne være det samme sted 40 år.
Men tror det desværre ikke.

Hvad laver du da Eva?

Knus

Anmeld

30. januar 2009

Kvindemin

Ung*

Anmeld

30. januar 2009

Kvindemin

Ung*

Anmeld

30. januar 2009

Diana...

Chritinap skriver:

Hvem ved

Enig jeg synes os det flot at han har siddet der så længe det der ikk mange der kan.

Jeg personlig selv tror ikke jeg ville kunne holde ud og kunne side så længe samme sted men synes det fedt der nogen der gør det.

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

Chritinap skriver:

Ja, man jeg går også meget ind for at bevare 'gamle' traditioner, syntes snart det er det hyggeligste ved at leve. Forstå mig ret.
Er stadig und. Men der sker så mange nye ting hele tiden, og verdenen bliver en hel anden.

Gad da godt jeg kunne være det samme sted 40 år.
Men tror det desværre ikke.

Hvad laver du da Eva?

Knus

Pt læser jeg jo og håber på at jeg kommer til det i rigtig mange år endnu...hele tiden at bygge nyt på og udvikles såvel fagligt som personligt.

Jeg er nok ikke så meget til alle de der mærkelige traditioner og vædier som faktisk ikke passer til den måde vi lever på i dag...

knus..

Anmeld

30. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Enig jeg synes os det flot at han har siddet der så længe det der ikk mange der kan.

Jeg personlig selv tror ikke jeg ville kunne holde ud og kunne side så længe samme sted men synes det fedt der nogen der gør det.

Hvad er det der er flot ved det....det kan jeg ikke helt forstå...udover at det er imponerende at han ikke er død af kedsomhed...-griner

Anmeld

30. januar 2009

tascia

ved ikke om jeg synes det er flot, men det er da ganske godt gået at ha været det samme sted 40 år!
og umiddelbart kan jeg nu heller ikke se noget mærkeligt i det... jeg er udlært samme sted som jeg er ansat, og om 2 år har jeg været her i 10 år på tros af jeg kun er 29!!!.. jeg er glad for mit arbejde, har gode forhold, løn kollegaer etc. så kunne ikke se hvorfor jeg skulle skifte? måske dine børns farfar har det på samme måde??

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.