Knude i brystet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.168 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal til læge idag kl 13.20, da jeg synes jeg har en lille knude i højre bryst... samtidig er brystet lidt ømt... er grædefærdig, og kan slet ikke abstrahere fra det...  selv om det højest sandsynlig ikke er noget, kommer alle de dumme tanker op i hovedet som med: hvad med mine 2 skønne unger hvis det er kræft, kommer jeg til at opleve deres næste fødselsdag osv... og det endda selv om det slet ikke er undersøgt endnu...

skulle bare lige ud med det, og trænger squ nok til et kram...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

kirsti

Det er sikkert bare en fedtknude!!!

herfra!

Anmeld

7. oktober 2011

MorDk

Du får en krammer herfra

Det kan jo bare være en hævet mælkekirtel...

Men til lægen med dig så du kan blive undersøgt!

Tanker herfra

Anmeld

7. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

- mange tanker herfra

Anmeld

7. oktober 2011

CamiRon

Anonym skriver:

Jeg skal til læge idag kl 13.20, da jeg synes jeg har en lille knude i højre bryst... samtidig er brystet lidt ømt... er grædefærdig, og kan slet ikke abstrahere fra det...  selv om det højest sandsynlig ikke er noget, kommer alle de dumme tanker op i hovedet som med: hvad med mine 2 skønne unger hvis det er kræft, kommer jeg til at opleve deres næste fødselsdag osv... og det endda selv om det slet ikke er undersøgt endnu...

skulle bare lige ud med det, og trænger squ nok til et kram...

Min søster har 2 gange oplevet det samme som dig. Første gang var det en hævet cyste og anden gang var det hormonerne i vævet der drillede. Begge gange har hun været øm og mærket forandring i brystet. Hun fik at vide at man (7-9-13) aldrig er øm/har ondt ved en kræftknude i brystet!

Jeg tror ikke du skal være bekymret - selvom jeg godt ved at det er umuligt ikke at være det.

Jeg tænker på dig.

Anmeld

7. oktober 2011

Ansemusen

Kræftknuder gør som regel ikke ondt, og de er hårde som glas.

Men jeg forstår godt din frygt, trods den lille risiko for, at det ER kræft

Anmeld

7. oktober 2011

SussieThyssen

Et trøsteknus fra mig til dig.
Du skal se, det går nok alt sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Min søster har 2 gange oplevet det samme som dig. Første gang var det en hævet cyste og anden gang var det hormonerne i vævet der drillede. Begge gange har hun været øm og mærket forandring i brystet. Hun fik at vide at man (7-9-13) aldrig er øm/har ondt ved en kræftknude i brystet!

Jeg tror ikke du skal være bekymret - selvom jeg godt ved at det er umuligt ikke at være det.

Jeg tænker på dig.

Det vil jeg have i tankerne - det er ømt der hvor jeg føler knuden er, og ellers er det ligesom at det stikker lidt i brystet en gang imellen... men det er så et andet sted... tror måske også det er hormoner, da mit barn kun er ½ år, og jeg har været nødt til at stoppe med p-piller efter jeg havde taget dem i 6 uger, da jeg fik migræne af dem... så det er nok kroppen der skal finde på plads igen efter alle de hormoner der har sust rundt det sidste lidt over et år...

Anmeld

7. oktober 2011

FrkT

Jeg mener, men du må ikke hænge mig op på det, for er ikke 100% sikker, men mener at jeg har hørt nogle gange, at ondartede knuder i brystet ikke er ømme/gør ondt, så gør den ondt er det et godt tegn... 

Anmeld

7. oktober 2011

CamiRon

Anonym skriver:

Det vil jeg have i tankerne - det er ømt der hvor jeg føler knuden er, og ellers er det ligesom at det stikker lidt i brystet en gang imellen... men det er så et andet sted... tror måske også det er hormoner, da mit barn kun er ½ år, og jeg har været nødt til at stoppe med p-piller efter jeg havde taget dem i 6 uger, da jeg fik migræne af dem... så det er nok kroppen der skal finde på plads igen efter alle de hormoner der har sust rundt det sidste lidt over et år...

Hvordan gik det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.